Válassza az Oldal lehetőséget

Felmérés: az Államokban több nő játszik online játékokkal

A Nielsen Entertainment kiadta harmadik, évente megjelenő tanulmányát, az Active Gamer Benchmark Studyt.

A tanulmány főként azt mutatja, hogy a videojátékok társasági összetevői egyre fontosabb részévé válnak a teljes játékban átélt élménynek. A tanulmányt idén július 3-a és 9-e között végezték 2200 aktív játékos részvételével, akik 13 vagy annál több évesek voltak, rendelkeztek saját játékeszközzel, és hetente minimum egy órát játszanak.

A kutatás azt mutatja, hogy a körülbelül 117 millió aktív Egyesült Államokbeli játékos közül több mint a fele, 56 százaléka többjátékos (multiplayer) játékokkal játszik szabadidejében, és az aktív online játékosok 64 százaléka a gyengébbik nemhez tartozik. A tanulmány rátér még a játékban eltöltött időre is, általában több mint 5 órát játszanak a játékosok hetente, a csúcstartók pedig a kamaszok, akik akár heti 7 órát is online játékokkal töltenek.

A kutatás kitért a koreloszlásra is, az összes játékos 40 százaléka kamaszkorú, és több mint 15 millió játékos (majdnem 8 százalék) 45 éves, vagy annál több. Míg azonban a nők teszik ki az online játékosok kétharmad részét, az egész játékos univerzumban azonban a férfiak vannak kétszerannyian, mint a nőneműek.

A teljes, részletes, mindenre kitérő tanulmány a forráshivatkozásra kattintva érhető el.

A szerzőről