Az AOVO T1 Pro a következő generációs könnyű rollerek képviselője lett.
Nézd meg videós bemutatómat is!
RÖVIDEN
Mi ez?Az AOVO T1 Pro egy rugózott elektromos roller 350 wattos motorral és 10,4 amperórás akkumulátorral, amely defektmentes tömör gumikkal rendelkezik.
Mit tud?25 km/h maximális sebességgel közlekedik, 20-25 km hatótávot biztosít, okostelefon alkalmazással vezérelhető és IPX5 vízállósággal rendelkezik.
Mibe kerül?Körülbelül 100 ezer forint alatti áron kapható, ami kiváló ár-érték arányt jelent a kategóriában.
Kinek jó?Városi ingázóknak, egyetemistáknak és azoknak ideális, akik rövid távú közlekedésre keresnek megbízható, karbantartásmentes elektromos rollert.
Az AOVO T1 Pro: az új dimenzió
Hozzászoktam már, hogy az elektromos rolleres cikkeim így vagy úgy, de megosztják az olvasókat. Ha kicsi és gyenge, akkor azok köpködik, akik szerint nem lehet vele gyorsan menni. Ha nagy és erős, akkor meg azok, akik szerint túl gyors és veszélyes. Középút meg nincs. Vagyis van, de az meg nem elég izgalmas ahhoz, hogy fikázni lehessen, maximum annyi reakció érkezik rá, hogy kapok egy röhögő fejet vagy egy zöld epét hányó fejet vagy hasonlót.
Igyekszem ezeket a rollereket alaposan bemutatni. Elmondom mire jók és mire nem, mire kell figyelni velük kapcsolatban, hogy mi igaz a specifikációból és mi nem. Próbálok edukálni is, elmondani, hogy milyen ruházat, sisak, védőfelszerelés kell a rollerezéshez. Próbálom alakítani az olvasóim, nézőim gondolkodását atekintetben, hogy gyerek esetén hány éves kortól érdemes egyáltalán elektromos rollerben gondolkozni, és bizonyos korosztályok számára milyen rollert mernék már ajánlani.
Alapvetően elmondható, hogy rengeteg fikázást kapok ezek miatta a cikkek miatt. Amiatt, hogy túl óvatos vagyok, hogy nem vagyok elég óvatos, de arra is akadt példa, hogy valaki megírta nekem, hogy vigyázzak, mert tudja hol lakom, és esetleg baja eshet a két csodás gyerekemnek. Pedig csak azt mertem mondani egy elektromos kerékpárról, hogy egy kisebb benzines robogó alternatívája lehet.
Miért írtam le ezeket?
Azért írtam le, mert az AOVO T1 Pro közvetlen elődje kapcsán írt cikkem és készített videóm miatt lényegében nem volt fujjolás, fikázás, sőt, tök pozitív kommenteket kaptam. Pedig, ha az ES80 valami, akkor biztos nem volt se izgalmas, se erős, se gyors (se gyros). Ellenben gyenge volt, kicsi volt a hatótáv és még lassú is volt. Mégis, valamiért, annál a rollernél az olvasók nagy része megértette mire való a gép.
Igen ez egy tipikus last mile (vagy mgyarul utolsó mérföld vagy kilométer) roller volt, aminek egyetlen, ám annál fontosabb szerepe, hogy a végcélunkhoz tartó utunk utolsó rövid szakaszát tegyük meg vele. Legyen ez egy P+R parkoló és az iskola vagy munkahely között, a buszmegálló és az iskola vagy a munkahely között. Szóval értitek, kis távolságokra, kényelmes, gyors és praktikus megoldás legyen.
Az ES80 esetén talán csak két dolog volt, amibe komolyabban bele lehetett kötni. A kerékméret (8 col) és a rugózatlanság (vagyis nem volt lengéscsillapítás, rugózás meg semmi). Talán senki nem fog meglepődni azon, hogy az utódnak mondható T1 Pro pont ebben a két dologban igyekszik javítani az előd képességein.
Ebből a tesztből remélhetőleg feketén-fehéren ki fog derülni számotokra is, hogy ez a fejlesztés mennyire sikerült.
Az AOVO T1 Pro – Xiaomi inspiráció
Az AOVO T1 Pro első ránézésre ismerős látványt nyújt, ami nem véletlen: a design alapjait, ahogy millió és egy más rollernek is egyértelműen a legendás Xiaomi M365 inspirálta.
A futómű kialakítása azonban azonnal szembetűnő különbség a hagyományos modellekhez képest. Mind elöl, mind hátul dupla lengőkaros felfüggesztés található, amely jelentősen megemeli a roller komfortszintjét és kissé a taposó magasságát is. A rugózott konstrukció látványos megoldás: a teleszkópos rugók jól láthatóan dolgoznak a járművön (konkrétan egy egyszerűbb C futómű dolgozik elől), és bár a hegesztési munkák minősége nem minden esetben kifogástalan, a funkcionalitás szempontjából megfelelőek, vagy legalábbis a teszt alatt nem tapasztaltam hibát. A felfüggesztés miatt a sárvédők magasabban helyezkednek el, mint a régi, hagyományos modellnek tekinthető ES80 esetén.
A kezelőszervek elrendezése követi a megszokott logikát. A bal oldalon található a bowdenes fékkar, amely a hátsó tárcsaféket működteti, mellette egy praktikus csengő kapott helyet. A jobb oldali hüvelykujjas gázkar ergonomikusan kialakított, könnyű kezelést biztosít. A kormány közepén elhelyezett egyetlen gomb szolgál a bekapcsolásra és a sebességi fokozatok váltására, dupla kattintással pedig a világítás vezérelhető.
A kijelző minimalista megközelítést követ, csupán a sebességet és az aktuális üzemmódot mutatja. Az Eco és Drive módokban fehér, Sport módban piros (whoaaa) háttérvilágítás jelzi az aktív állapotot. A QR-kód közvetlenül a kezelőfelületen található, telefonnal beolvasva a rollerhez tartozó alkalmazás letöltéséhez vezet. A kijelző felett egy nagyméretű kód garantálja a gyors és egyszerű alkalmazás-párosítást.
A tömör gumik 10 hüvelykes méretűek, amelyek bár nem felfújhatók, mégis kellően puha anyagból készültek a korábbi generációs tömör gumikhoz képest. A rugózás beépítése mellett ez a másik nagy újítás az ES80-hoz képest, hiszen azon meglehetősen kemény és mindössze 8 colos kerekek voltak. A kerekek között található deck, vagy ahogy én szoktam mondani taposó elegendő helyet biztosít, bár a keskeny és rövid kialakítás miatt egymás mögött érdemes elhelyezni a lábakat, és ha nagy a lábad ez sem lesz könnyű feladat. Jó hír, hogy a taposófelület gumibevonattal rendelkezik.
Az összecsukható mechanizmus egyszerű és megbízható tűnik. Egy előlapi kioldóval a kormányoszlop lehajtható, majd egy hátsó akasztó segítségével rögzíthető szállítási pozícióban. Ez az akasztó egyben praktikus hordozófogantyúként is szolgál, és akár bevásárlótáska akasztására is alkalmas. A roller mindössze 14,5 kilogrammos tömeggel büszkélkedhet, így könnyedén hordozható, akár buszon, villemoson, liftben vagy lépcsőn való szállítás esetén is.
A világítás hagyományos megoldást követ: elöl egy LED-es fényszóró, hátul pozíciófény található, amely fékezéskor villogó stop-jelzést ad. A töltőport a deck oldalán helyezkedik el, egy kis gumifedéllel védve az időjárás viszontagságaitól. Az IPX5-ös védettség lehetővé teszi a könnyű esőben való használatot, bár komolyabb időjárási körülmények között nem ajánlott a használat.
Az AOVO T1 Pro – a száraz specifikáció
Az AOVO T1 Pro-ban egy 350 wattos motor dolgozik, amely az első kerékben kapott helyet. Ez a teljesítmény nominális érték, a csúcsteljesítmény a gyártó szerintvárhatóan 500-700 watt körül mozog (befonom a szemöldököm, ha ez igaz), ami elegendő lehet a mindennapi városi közlekedési igények kielégítésére. A frontkerék-meghajtás egyszerű konstrukciót eredményez, miközben biztosítja a megbízható működést és a könnyű karbantarthatóságot.
A 36 voltos, 10,4 amperórás akkumulátor állítólag az egyik kiemelkedő tulajdonsága a rollernek ezen az árkategórián belül. A 374,4 Wh kapacitás a gyártói adatok szerint 25-35 kilométeres hatótávot biztosít, bár a valós körülmények között hasraütve inkább 20-25 kilométerre számíthatunk. A töltési idő 4-6 óra között mozog a mellékelt 2 amperes töltővel, ami elfogadható a mindennapi használathoz. Az adatok leírása után megjegyzem, hogy ebben az akkumulátor kapacitásban semmi különleges nincs, ezekben a rollerekben ez a megszokott, se több, se kevesebb.
A maximális sebesség gyárilag 25 km/h-ra van korlátozva, ami ismerve a roller méreteit és képességeit bőven elegendő is a biztonságos használathoz. Az AOVO alkalmazás segítségével azonban ez a limit feloldható, és a roller akár 30-35 km/h sebességre is képes lehet könnyebb vezetők esetén. Ez gyakorlatilag azt feltételezi, hogy 2-3 éves, tízkiló körüli gyerek használja a rollert, ami szerintem nem túl valószínű forgatókönyv. A három sebességi fokozat (Eco: 10 km/h, Drive: 15 km/h, Sport: 25 km/h) lehetővé teszi a használat testreszabását az aktuális igényekhez.
A terhelhetőség figyelemre méltó 120 kilogramm, ami bőven elegendő a legtöbb felhasználó számára. Ahogy írtam a roller saját tömege mindössze 14,5 kg, ami kiváló, mondhatni meglepő arány a teherbíráshoz képest. A 10 hüvelykes tömör gumik biztosítják a defektmentességet, bár ez természetesen némi komfortcsökkenéssel jár a hagyományos, felfújható gumikhoz képest.
A fékrendszer kombinált megoldást alkalmaz: hátul mechanikus tárcsafék található bowdenes működtetéssel, míg elöl az elektromotor biztosítja a regeneratív fékezést. Ez a megoldás nemcsak hatékony lassítást eredményez, hanem kis mértékben vissza is tölti az akkumulátort használat közben. A fékút megfelelő a roller kategóriájához képest.
Az emelkedőmászó képesség a gyártói adatok szerint 15-20 fok, bár a valós tesztekben ez nagy jóindulattal inkább 10-15 fokos lejtőkre korlátozódik, különösen nehezebb vezetők esetén. A 350 wattos motor inkább sík terepen vagy nagyon enyhe emelkedőkön mutatja meg valódi képességeit, meredekebb dombokon jelentősen csökken a sebesség.
A védettségi szint IPX5, ami azt jelenti, hogy a roller kibírja a könnyű esőt, de nem alkalmas teljes vízbemerítésre. Vagyis ez sem búvárlorrel, csak olyan sima szárazföldi megoldás. A kapcsolódási lehetőségek között szerepel a Bluetooth, amely az AOVO vagy a Tuya Smart alkalmazásokon keresztül biztosítja a roller távoli vezérlését, sebességkorlát módosítását és lezárási funkciókat.
Az AOVO T1 Pro és a digitális ökoszisztéma
Az AOVO T1 Pro egyik legfontosabb jellemzője a fejlett alkalmazás-támogatás, amely a Tuya Smart platformra épül. Ez a népszerű IoT ökoszisztéma biztosítja, hogy a roller ne csupán egy egyszerű közlekedési eszköz legyen, hanem egy okos, testreszabható mobilitási megoldás. Az alkalmazás letöltése rendkívül egyszerű: a roller kijelzőjén található QR-kód beolvasásával közvetlenül a megfelelő app store oldalra jutunk.
![]() | ![]() |
---|
A párosítási folyamat gyors és problémamentes. A roller bekapcsolása után az alkalmazás automatikusan felismeri a közeli eszközt, és néhány kattintással létrejön a Bluetooth kapcsolat. Azok számára, akik már használnak más Tuya Smart kompatibilis eszközöket, különösen egyszerű a folyamat, mivel a roller azonnal megjelenik a meglévő alkalmazásban. A vendég mód lehetősége biztosítja, hogy regisztráció nélkül is hozzáférjünk az alapfunkciókhoz.
Az AOVO alkalmazás impresszív funkciógazdagságot kínál. A főképernyőn valós időben követhetjük az akkumulátor töltöttségét, a megtett távolságot és az aktuális sebességet. A digitális zárolás funkció lehetővé teszi a roller távoli lezárását, amely megakadályozza a motor működését és extra biztonsági réteget ad lopás elleni védelemként. Ez a funkció különösen hasznos városi környezetben, ahol gyakran kell rövid időre felügyelet nélkül hagyni a rollert.
![]() | ![]() |
---|
A sebességkorlát testreszabása az alkalmazás egyik leghasznosabb funkciója. Mind a három üzemmód (Eco, Drive, Sport) maximális sebessége egyedileg állítható, akár 60 km/h-ig is, ami persze maximum álmainkban érhető el, de akkor meg gyorsan felébredünk, amikor álmunkban hatvannal perecelünk a rollerrel.
A tempomat funkció modern kényelmi szolgáltatás, amely 10 másodperces folyamatos gázadás után aktiválódik és én utálom, sőt, egy ilyen kicsi roller esetén balesetveszélyesnek is gondolom. Ha bekapcsolod mégis, akkor egy hangjelzés után el lehet engedni a gázkart, és a roller automatikusan tartja a beállított sebességet. A zero start opció lehetővé teszi, hogy lökés nélkül, helyből induljon a motor, ami különösen hasznos forgalmas városi helyzetekben vagy amikor nehézkes lenne a hagyományos módon elindulni.
Az útnapló és statisztikák részletes betekintést nyújtanak a használati szokásokba. Az alkalmazás rögzíti a megtett távolságokat, az átlagsebességet és a használat időtartamát. A világítás vezérlése szintén elérhető az alkalmazásból, így nem szükséges a fizikai gombokat használni a fényszóró be- és kikapcsolásához. Az alkalmazás még a mértékegységek váltására is lehetőséget ad, így a kilométer/óra és mérföld/óra között is választhatunk az egyéni preferenciák szerint.
Az AOVO T1 Pro a gyakorlatban
Kezdem azzal, ami nem tetszik. Egyik sem fogja a használatot befolyásolni, csak a szememet bántja. Az egyik a hegesztés az első kerék fölött, a villánál. Ilyen rondát én még nem (vagy nagyon régen) láttam rolleren. Nem is hegesztés ez, inkább taknyolás. Mondjuk az anyagot nem sajnálták, szóval eltörni valszeg nem fog, de nagyon rondán néz ki. A másik a kábelkötegelő, ami a kormányoszlop és au alső rész között védi a kábeleket. Na, ez meg a tipilus 5 forintos kábelre tekerhető valami. A feladatát ellátja, csak ez is olyan igénytelen, mai azért érthetetlen, mert a roller agyén elrontható dolgai, mint pl. a gumidugók, amin keresztül a kábelek bújnak ki- vagy be a vázba teljesen jók, mondhatni minőségi darabok.
Szóval ez a két apróság van, ami nem tetszett.
Jöhetnek a jó dolgok, kezdem a legfontosabb és egyben komoly különbséggel az elődhöz képest, ez pedig a kerék és a rugózás.
A teszt alatt a roller legfőbb erényei gyorsan megmutatkoztak. Az új rugózott futómű valóban érezhető, jelentős különbséget jelent a komfort szempontjából, hiszen a kisebb úthibákat, repedéseket hatékonyan kiszűri. Az ES80 esetén tényleg az volt talán a legnagyobb probléma, hogy már a sima, de kissé zötyögős térkővel burkolt kerékpárutakon sem volt mindig komfortos a használat. Hiába gyorsult viszonylag jól, hiába volt könnyű, hiába volt kényelmes használni, a rugózatlanság, főleg 5-6 kilométeres utak felett már megviselte az ember csuklóját. Az AOVO T1 Pro esetén se számíthatsz őrült komfortra, de azért a nulla rugózáshoz képest fényévnyi a különbség!
Ugyanez elmondható a kerekekről is. Bár a gyártó azt mondja, hogy ez puhább, mint a régi én ezt nem éreztem. Ezzel együtt a 10 colos kerekek sokkal nagyobb biztonságérzetet adtak, mint a régi 8 colos megoldások. Bátrabban közlekedtem a kissé szétfagyott aszfalton is, nem volt állandóan IFA csík a gatyában, hogy mikor akad el a kerék és esek pofára.
Szóval a lényeg, hogy ezek a frissítések kellettek ennek a rollernek, mint egy falat kenyér. Főleg úgy, hogy ezektől nem lett a roller se gyengébb, se nehezebb, megmaradt a kényelmes használathoz szükséges kicsi méret és alacsony súly.
Minden más azonban változatlan volt a korábbi modeljez képest. A teljesítménytesztek során vegyes, de nem meglepő dolgokat tapasztaltam. Sík úton a roller könnyedén elérte a 24-27 km/h sebességet, ami figyelembe véve a 350 wattos motor nominális teljesítményét, kifejezetten jó eredmény. Az emelkedőkön azonban hamar megmutatkoztak a korlátok, már enyhe lejtőkön is jelentősen csökkent a sebesség, míg a meredekebb dombokon – mint például a tesztdombom – a roller 2-4 km/h sebességre lassult vagy konkrétan fel sem ment. Mondjuk a tetején a 800 wattos is elvérzett, szóval ezen nem lepődtem meg.
A specifikációnál leírt 500-700 wattos csúcs sehol nincs, ha ezt olvassátok bármelyik marketinganyagban vagy netes tesztben, akkor el ne higgyétek, szerintem már a 350 watt is csak neccesen van meg, ha egyáltalán. De, amint mondtam ez pont olyan, mint az elődmodell esetén, így pedig a legtöbbünk számára, városi, sík úton, nagyon enyhe emelkedőn, hídfelhajtón elegendő az utolsó néhány kilométer megtételéhez.
Azt talán már mondanom sem kell, hogy a hatótáv mérések során a gyártói adatok meglehetősen optimistának bizonyultak. Teljes gázzal, Sport módban és városi vegyes útviszonok mellett körülbelül 14-15 kilométert sikerült megtennem egy töltéssel. Eco módban és óvatosabb vezetéssel ez 20-22 kilométerre növelhető, ami már bőven sok ezzel a rollerrel, főleg egyhuzamban.
Én azt mondom, hogy reálisan, kényelmesen ezzel a rollerrel napi 15-20 kilométer a felső határ, amit meg szeretnék tenni, de ezt is legalább két szakaszban, szóval fele a munkába menet a másik fele meg a munkából jövet. Persze nem lehetetlen ennél többet menni, de lehet, hogy akkor már egy nagyobb gép mellé tenném a voksomat.
A kezelhetőség terén a roller kettős arcot mutat. A kompakt méretek és a 14,5 kilogrammos tömeg kiválóan alkalmas városi környezetben való használatra – liften, lépcsőn vagy tömegközlekedési eszközökön való szállításkor praktikus társnak bizonyul. Az összecsukási mechanizmus egyszerű és megbízható. A keskeny kormány azonban problémát jelenthet nagyobb sebességnél, a 43 centiméteres szélesség miatt a roller sokkal instabilabbnak érződik, mint a szélesebb kormányú társai. De, persze valamit valamiért, a kisebb tömeg és a könnyebb szállíthatóság miatt be kell áldozni a méretet, így például a kormány méretét.
A fékrendszer teljesítménye viszont elegendő, még ha nem is acélos. A hátsó tárcsafék és az elülső regeneratív fék kombinációja hatékony lassítást biztosít, bár tömör gumiknál fokozott óvatosság szükséges csúszós felületeken főleg nedves időben. Ezt a gyártó egy a rollerre ragasztott matricával meg is erősíti. Azt írják esős időben, nedves útfelületen ne használd! Szóval a fékút megfelelő, de nem kiemelkedőn jó, vagyis azért igényel némi előre gondolkodást.
A mindennapi használatban a roller számomra bebizonyította, hogy kiváló eszköz arra, amire kitalálták, vagyis a rövid távú városi közlekedésre. A defektmentes gumik nyugalmat adnak, a rugózás pedig kellő komfortot biztosít a magyar utakon is. A zajszint alacsony, csak a hátsó sárvédő zörög kicsit nagyobb sebességnél. Összességében az AOVO T1 Pro olyan roller, amely nem nyújt kiemelkedő teljesítményt egyetlen területen sem, de minden alapvető funkciót megfelelő szinten teljesít – és ez ezen az árkategorián belül kifejezetten pozitív eredmény.
Az AOVO T1 Pro végső ítélete
Ahogy Bog a Mobilarénán írta nekem, ez a roller nem egy kéjhömpöly, és ezzel messzemenőkig egyet kell értenem. Az AOVO T1 Pro, ahogy az ES80 nem volt se izgalmas, se adrenalindús. Nem lehet vele száguldozni, nem fogsz vele ugratni, terepezni. Tök szimpla pálcikaroller, de azok között viszont egyáltalán nem rossz!
Ahogy feljebb már többször írtam, a gyártó igazából azt a két dolgot javította a rolleren, amibe az ES80 esetén bele lehetett kötni. Vagyis a kerékméretet és a rugózást. Persze tudom, lehetne ballonos a kerék, de akkor viszont lehet, hogy defektet is kaphatsz, vagyis pont a karbantartásmentesség sérül. Lehetne elől is tárcsafék, de minek is lenne, hogy könnyebben fejre állj vele? Az első kerékbe épített elektromos fék bőven elegendő ehhez a rollerhez, ehhez a súlyhoz és mérethez. Lehetne nagyobb az akkumulátor, de akkor már sokkal nehezebb is lenne, pont a cipelhetőség, a last mile képesség szenvedne csorbát ettől.
Szóval maradjunk annyiban, hogy ezen a rolleren nem igazán látom, hogy mit lehetne még javítani (talán kicsivel mégis szélesebb kormány). Ha nagy estrákat szeretnék, akkor talán egy beépített madzagos zárat lehetne, hogy könnyen kiköthessem a bolt előtt, lehetne valami beépített követhetőség, vagyis, ha ellopják lássam hol járnak a rollerrel, szóval ilyen extrák jöhetnek még a későbbiekben.
Amit biztosan ki merek jelenteni, hogy 100 ezer forint alatti ár mellett kapott rugózott futómű, defektmentes gumik és okos alkalmazás-támogatás olyan ajánlatot jelent, amivel nehéz ma versenyezni. Bár a teljesítmény nem kiemelkedő, és a hatótáv sem rekordot döntő, a mindennapi városi használathoz szükséges minimum követelményeket maradéktalanul teljesíti.
Az AOVO T1 Pro ideális választás lehet egyetemistáknak, agglomerációból bejáró dolgozóknak, vagy azoknak, akik első rollerként szeretnének belekóstolni az elektromos mobilitás világába. A defektmentes gumik és az egyszerű karbantartás különösen vonzó lehet azok számára, akik nem szeretnének sokat foglalkozni a jármű szervizigényeivel. A városi környezetben, 5-10 kilométeres távolságokra tökéletes megoldást kínál.
Ha megtetszett a gép, akkor a ST10 kuponkóddal 10 euró kedvezménnyel a gyártó webáruházából meg is tudjátok vásárolni, ha az alábbi linkre kattintotok:
AOVO T1 Pro last mile roller
Gyakran ismételt kérdések az AOVO T1 Pro-ról
1. Milyen maximális sebességre képes az AOVO T1 Pro? Az AOVO T1 Pro gyárilag 25 km/h maximális sebességre van korlátozva, ami megfelel a magyar jogszabályoknak. Az alkalmazás segítségével ez a korlát feloldható, és a roller 30-35 km/h sebességet is elérhet, bár ez függ a vezető testsúlyától és az útviszonyoktól.
2. Mennyi az AOVO T1 Pro valós hatótávja? Bár a gyártó 25-35 km hatótávot ígér, a valós használatban 15-22 km közötti távolságra számíthatunk. Sport módban és agresszív vezetési stílussal ez 14-15 km-re csökkenhet, míg Eco módban és takarékos használattal 20-22 km is elérhető.
3. Mennyit nyom az AOVO T1 Pro és könnyen szállítható? Az AOVO T1 Pro tömege 14,5 kg, ami kifejezetten könnyűnek számít egy rugózott rollerhez képest. Az összecsukható design és a hátsó hordozófogantyú megkönnyíti a szállítást liftben, lépcsőn vagy tömegközlekedési eszközökön.
4. Milyen emelkedőket képes megmászni az AOVO T1 Pro? Az AOVO T1 Pro 350 wattos motorja enyhe emelkedőkön megfelelően teljesít, de meredekebb dombokon (10 fok felett) jelentősen csökken a sebesség. A gyártó által ígért 15-20 fokos emelkedő csak könnyebb vezetők esetén reális elvárás.
5. Defektes lehet az AOVO T1 Pro kereke? Nem, az AOVO T1 Pro 10 hüvelykes tömör gumikkal rendelkezik, amelyek teljesen defektmentesek. Bár ez némi komfortcsökkenést jelent a felfújható gumikhoz képest, a rugózott futómű ezt jelentős mértékben kompenzálja.
6. Milyen alkalmazás tartozik az AOVO T1 Pro-hoz? Az AOVO T1 Pro a Tuya Smart alkalmazással működik, amelyet a rolleren található QR-kód segítségével lehet letölteni. Az app lehetővé teszi a sebességkorlát módosítását, a roller lezárását, tempomatbeállítást és részletes statisztikák megtekintését.
7. Mennyire vízálló az AOVO T1 Pro? Az AOVO T1 Pro IPX5 védettséggel rendelkezik, ami azt jelenti, hogy kibírja a könnyű esőt és a vízsugarak hatását. Azonban nem alkalmas teljes vízbemerítésre vagy erős esőben való használatra.
8. Mennyi idő alatt töltődik fel az AOVO T1 Pro akkumulátora? Az AOVO T1 Pro 10,4 amperórás akkumulátora a mellékelt 2 amperes töltővel 4-6 óra alatt tölthető fel nulláról 100%-ra. A töltőport a roller oldalán, egy gumifedéllel védve található.
9. Milyen terhelést bír el az AOVO T1 Pro? Az AOVO T1 Pro maximális terhelhetősége 120 kg, ami bőven elegendő a legtöbb felhasználó számára. Ez kiváló arány a roller 14,5 kg-os önsúlyához képest.
10. Szükséges-e biztosítás az AOVO T1 Pro használatához? Ha az AOVO T1 Pro-t a gyári 25 km/h sebességkorlátozással használja, nem szükséges külön biztosítás, mivel megfelel a magyar jogszabályoknak. Ha az alkalmazásban feloldja a sebességkorlátozást, már biztosításköteles kategóriába eshet a jármű.
- Kiváló ár-érték arány a kategóriában
- Dupla rugózott futómű elöl és hátul
- Defektmentes tömör gumik
- Könnyű, 14,5 kg-os tömeg
- Praktikus összecsukható design
- Fejlett Tuya Smart alkalmazás-támogatás
- Megfelelő 120 kg terhelhetőség
- IPX5 vízállóság
- Megbízható tárcsafék rendszer
- Egyszerű karbantartás
- Gyors és könnyű összeszerelés
- Keskeny, 43 cm-es kormány
- Gyenge emelkedőmászó képesség
- Valós akkumulátor-kapacitás alacsonyabb a hirdetettől
- Rövid hatótáv nagyobb terhelésnél
- Hegesztési nyomok minősége változó
- Hátsó sárvédő zöröghet nagyobb sebességnél
- Tömör gumik csökkentett komfortja
- Kompakt deck mérete
- Motor túlmelegedése meredek emelkedőknél
- Lassú gyorsulás nehezebb vezetőknél