iScooter F3: A városi dugók korában az elektromos rollerek jelentik a szabadság új formáját!
Nézd meg videós bemutatómat is, ha tetszett iratkozz is fel csatornámra!
RÖVIDEN
Mi ez?Az iScooter F3 egy elektromos roller-robogó hibrid, 1000 W-os motorral, beépített üléssel és hátsó kosárral, ami elsősorban városi közlekedésre készült.
Mit tud?Akár 35 km/óra sebességgel haladhat, körülbelül 30 kilométeres hatótávval rendelkezik egy feltöltéssel, 10 colos pneumatikus abroncsokkal és dobfékekkel a kényelmes és biztonságos közlekedésért.
Mibe kerül?Az iScooter F3 jelenleg 126.400 Ft-ért rendelhető meg kuponkóddal a Banggood kínálatából, cseh raktárból, ingyenes szállítással.
Kinek jó?Azoknak ideális, akik rövidebb városi utakra, bevásárlásokra keresnek praktikus, környezetbarát közlekedési eszközt, és kevésbé fontos számukra a csúcsteljesítmény vagy a terepezési képesség.
iScooter F3: A városi mobilitás újragondolása
Őszintén mondom, hogy született budapestiként az egyik komoly érv amellett, hogy leköltözzek vidékre az egyik komoly érv a közlekedés volt. Nem a tömegközlekedés, mert tartom magam a véleményemhez, magyarországi szinten a budapesti tömegközlekedés kiemelkedően jó. Mondom ezt azért, mert ismerem több magyar város közlekedését, és persze most már azt is tudom, hogy a magyar, városokon kívüli vidéken milyen.
Azt gondolom, hogy abban nem lesz vita köztünk, hogy a nagyvárosi közlekedés egyre nagyobb kihívást jelent mindannyiunk számára. Vagy, legalábbis azok számára, akik nagyvárosban élnek. A forgalmi dugók, a parkolóhelyek utáni kétségbeesett keresés és a csúcsidőben rendkívül zsúfolt tömegközlekedés sokszor frusztráló élményt nyújtanak. Ebben a helyzetben az elektromos rollerek, különösen az olyan praktikus modellek, mint az iScooter F3, valódi alternatívát kínálnak a mindennapos közlekedéshez. De nem mindenkinek, de erről majd később írok!
A városi mobilitás szempontjából az iScooter F3 több mint egyszerű közlekedési eszköz – praktikus megoldás a mindennapi kihívásokra. Az 1000 W-os motorral és akár 45 km/órás sebességgel rendelkező roller ideális a rövidebb-hosszabb távok megtételére, míg a 10 colos pneumatikus gumiabroncsok kényelmes utazást biztosítanak még a rosszabb minőségű útfelületeken is. A hatótávolság és a kényelem kombinációja teszi az F3-at különösen vonzó választássá a városi ingázók számára.
A városi mobilitás gyors átalakulásban van, és az olyan közlekedési eszközök, mint az iScooter F3, ennek az átalakulásnak a frontvonalában állnak. A környezetbarát közlekedési módok iránti növekvő igény, kombinálva a parkolási problémákkal és a forgalmi dugókkal, ideális terepet biztosít az elektromos rollerek térnyerésének. Az F3 különleges előnye, hogy nemcsak a mindennapi ingázásra alkalmas, hanem praktikus kialakításával a bevásárlásokat is megkönnyíti, hiszen hátsó kosarában kisebb csomagok is elférnek.
iScooter F3: Roller és robogó találkozása egy kompakt dizájnban
Az iScooter F3 már első ránézésre elárulja a szerepet, amire a gyártója szánta. Ez a gép a hagyományos roller és a robogó előnyeit ötvözi. A jellegzetes hibrid kialakítás azonnal szembetűnő, amely nemcsak praktikus, de némi sajátos vonzerőt is kölcsönöz a járműnek. A 103 x 55,5 x 95 cm-es méretekkel rendelkező eszköz borzasztó kompakt, így a városi környezetben könnyen manőverezhető, ugyanakkor van benne valami robosztusság is.
Ez a robosztusság leginkább talán a vázban érhető tetten, hiszen a vastag csövekből hegesztett vázszerkezet és villa olyan, mintha valaki komoly terepezős gépet akart volna építeni gyerekeknek, csak félúton meggondolta magát. Ennek köszönhetően például az elkészült gépbe nem került lengéscsillapítás, és a kerekek is kisebbek lettek, mint amit egy terepezős géptől elvárnánk.
Amúgy a konstrukció anyaghasználatát tekintve a váz alumíniumötvözetből készült, ami könnyű, így mindössze körülbelül 20 kg-os össztömeget eredményez. Ez a viszonylag alacsony súly jelentősen megkönnyíti a roller hordozását és kezelését vagy berakását egy autó csomagtartójába. Ezt a csomagtartós hurcolászást segíti az összecsukható kialakítás is.
Itt rögtön be is szúrok egy apró bakit, hiszen a kormány lecsukó szerkezete minimum 2 generációval ezelőtti minőséget képvisel, manapság vannak ennél sokkal jobb megoldások is. Persze a roller árát ismerve érteni fogod miért olyan, amilyen.
A külső megjelenés egyik legszembeötlőbb eleme a kényelmes, vastag ülés, amely az F3-at megkülönbözteti a legtöbb hagyományos elektromos rollertől. Az ülés magassága állítható, így különböző testmagasságú felhasználók számára is kényelmes utazást biztosít. A praktikus kialakítást erősíti az ülés rögzítését szolgáló kettős bilincsrendszer, amely megakadályozza a korábbi modelleknél tapasztalt problémát, az ülés menet közbeni lecsúszását.
Bocsánat, de itt megint egy kiemeléssel kell folytatnom, mert ez a kettős bilincs, szemben a kormány lecsukó mechanikával egy olyan megoldás, amit MINDEN üléssel rendelkező rolleren szívesen látnék.
Ezek az ülések ugyanis, szinte kivétel nélkül szeretnek lecsúszni a zötyögéstől és a súlyunktól, vagyis állandóan állítgatni kell őket. De nem úgy az iScooter F3 esetén, ahol a kettős bilincs nem engedi az ülés magasságbeli elmozdulását. Egyszerű és ZSENIÁLIS megoldás!
Az iScooter F3 további érdekes és egyedi jellemzője a hátsó rész fölött elhelyezett bevásárlókosár, amely komoly előnyt jelent a mindennapos használatban. A rácsos kialakítású kosár ugyan nem túl nagy – nagyjából 2 kg kenyér vagy 2-3 doboz sör szállítására alkalmas. Én például ma reggel (amikor a cikket írom) elszaladtam a boltba egy kiló sertéscombért és egy zacskó tarhonyáért, bedobtam a kosárba és nem kellett zacskót használnom. Frankó!
Amúgy, a kosár hátsó részére szerelhető a fék/helyzetjelző lámpa is, erről majd a tapasztalatok résznél mesélek még!
A kezelőszervek tekintetében az iScooter F3 minimalista megközelítést alkalmaz. A kormányon, vagyis a “műszerfalon” található egyetlen gomb és a letisztult, jól olvasható kijelző segítségével vezérelhető az összes funkció. A kijelző egyszerű, de informatív – megjeleníti az aktuális sebességet, a választott sebességfokozatot (ECO, TOUR, SPORT), az akkumulátor töltöttségi szintjét és a megtett távolságot. Bár az egyetlen gombos vezérlés eleinte szokatlan lehet – kétszeri nyomás a sebességmódok váltásához, háromszori a menetinformációk közötti navigáláshoz – némi gyakorlással könnyen elsajátítható.
A 10 colos pneumatikus gumiabroncsok nemcsak a kényelmes utazást szolgálják, hanem a jármű karakteres megjelenéséhez is hozzájárulnak. Nem nagyok, de a gép sem nagyon, szóval olyan jó méretnek tűnnek, legalábbis, ha az esztétikai oldalát nézzük a dolognak. A világítás tekintetében az iScooter F3 elöl projektoros fényszóróval, hátul pedig piros helyzetjelzővel és féklámpával rendelkezik, amelyek nem túl erősek, de megfelelően biztosítják a láthatóságot az esti közlekedés során is.
Az iScooter F3 összképe alapjén egyértelműen egy praktikus, városi használatra tervezett közlekedési eszközt, amely a kompakt mérete és könnyű súlya ellenére igyekszik a lehető legnagyobb kényelmet és funkcionalitást biztosítani. A roller-robogó hibrid forma, az állítható ülés és kormány, valamint a hasznos hátsó kosár mind azt sugallják, hogy ezt a járművet kifejezetten a városi mobilitás kihívásaira tervezték, szem előtt tartva a mindennapi felhasználói igényeket.
iScooter F3: Impozáns teljesítmény a mindennapok szolgálatában
Az iScooter F3 technikai specifikációinak középpontjában a figyelemre méltó 1000 W-os motor áll, ami szokatlanul erős ebben a kategóriában. Ez a teljesítmény papíron (kilockolva) lehetővé teszi a jármű számára, hogy akár 45 km/órás sebességgel is haladjon, bár a tesztek során ez az érték inkább 35 km/óra környékén tetőzött. Fontos megjegyezni, hogy a roller alapbeállításban 25 km/órára van korlátozva, és csak a korlátozás feloldása után – a jobb oldali fékkar meghúzásával és a kijelző M gombjának ötszöri gyors megnyomásával – érhető el a magasabb sebesség.
A mobilitás kulcsfontosságú eleme az akkumulátor, amely az iScooter F3 esetében egy 48 voltos, 13 Ah kapacitású egység. A gyártó ezzel az akkumulátorral impresszív, 55-60 kilométeres hatótávot ígér, azonban a valós használati tapasztalatok szerint ez az érték inkább 30 kilométer körül alakul. Ez a különbség főként a terepviszonyoknak, a felhasználó súlyának és az időjárási körülményeknek tulajdonítható, amelyek mind jelentősen befolyásolhatják az elektromos járművek teljesítményét.
A közlekedési biztonság területén az iScooter F3 érdekes módon dobfékekkel van felszerelve mind az első, mind a hátsó keréken, kiegészítve egy elektronikus fékrendszerrel. Ez a hármas fékrendszer megbízható megállást biztosít, bár közel sem olyan erőteljes, mint a hidraulikus tárcsafékek, ami persze nem meglepő. A dobfékek előnye azonban, hogy kevésbé sérülékenyek és megbízhatóbbak, mint a mechanikus tárcsafékrendszerek, ami hosszabb távon alacsonyabb karbantartási igényt jelenthet.
A jármű stabilitását és kényelmét a 10 colos pneumatikus gumiabroncsok biztosítják, amelyek jobb rezgéscsillapítást és tapadást nyújtanak, mint a kisebb, tömör kerekek. Ezek különösen előnyösek a városi környezetben gyakori egyenetlen útfelületeken való közlekedés során. A gumiabroncsok mellett érdemes megemlíteni, hogy a gyártó egy tartalék belső gumit is mellékel a csomagolásban, ami hasznos lehet esetleges defekt esetén.
Az iScooter F3 méretei és súlya is figyelemre méltóak: a 103 x 55,5 x 95 cm-es dimenziók és a körülbelül 20 kg-os tömeg ideális egyensúlyt teremtenek a stabilitás és a hordozhatóság között. A jármű papíron 120 kg-os teherbírással rendelkezik, bár a gyakorlati tapasztalatok alapján ez az érték túlzó, és a roller teljesítménye jelentősen csökken a nagyobb terhelés alatt. A reális maximális terhelhetőség inkább 70-80 kg körül alakul.
A felhasználói “élményt” három különböző sebességfokozat segíti: az ECO a legtakarékosabb üzemmód, amely ideális kezdőknek vagy nyugodt tempójú városnézéshez; a TOUR már dinamikusabb haladást tesz lehetővé; míg a SPORT módban érhető el a roller maximális sebessége. Az F3 továbbá fel van szerelve első fényszóróval és hátsó piros helyzetjelzővel is, amelyek bár nem kiemelkedően erősek, de biztosítják a láthatóságot az esti órákban is.
A csomag részét képezi maga a roller mellett egy 54,6V 2A töltő, egy szerszámkészlet és egy használati útmutató is. A töltési idő teljes lemerülés esetén nagyjából 6-7 órát vesz igénybe, ami az akkumulátor kapacitását figyelembe véve átlagos értéknek számít az elektromos rollerek piacán. Az iScooter F3 teljes csomagjának súlya 22,65 kg, és a doboz mérete 102 x 24 x 54 cm, ami fontos információ lehet a szállítás során.
iScooter F3: Tapasztalatok első kézből
A robogó (mert ez szerintem már nem roller) meglepően kicsi dobozban érkezik. Fent már többször említettem a tömegét, ez a 20 kiló körüli súly meglepően kevés volt. Amikor a futár letette a földre nekem kellett felemelnem, és valami egész más súlyra számítottam, így kicsin múlt hogy nem estem hanyatt az árokba.
A szerelés baba könnyű, hogy az elsős fiaim szóhasználatával éljek. Igazából a legtöbb időt nem a roller összerakása, hanem a kosár és a lámpa felszerelése viszi el. A lámpa jól meg is viccelt. A leírásban láttam, hogy a lámpát a kosár hátuljára kell szerelni, igenám, de a roller dobozában nem volt lámpa. Feltúrtam mindent, már elkönyveltem, hogy kimaradt a csomagból, amikor észrvettem, hogy nem, nem maradt ki, fel volt szerelve a robogóra.
Magyarán a gyártó felcsavarozta egy tartóra, arra az esetre, ha nem akarnánk a kosarat feltenni. De természetesen fel akarjuk tenni, azért van, hoyg feltegyük és használjuk, így előbb le kell szerelni a lámpát, utána pedig fel kell szerelni a kosár hátuljára.
Amikor összeszerelés után először körbejártam az iScooter F3-at nyilvánvaló lett, hogy ezt bizony senki nem fogja rollernek nézni. Az is nyilvánvaló lett, hogy úgy fogok kinézni rajta, mint majom a köszörűkövön, szóval viccesen fogok mutatni aképeken és a videókon.
Itt az első jótanácsom: Ha 180 centi feletti vagy, akkor jól gondold meg, hogy megveszed-e magadnak. Nem lehetetlen vele a közlekedés, inkább csak elég komikusan fogsz kinézni rajta. 190 centis testmagasság felett végképp nem ajánlom, úgy már balesetveszélyes is lesz, mert a térded beleakad a kormányba!
Az összeszerelést követően – amely, ahogy írtam nem jelentett különösebb kihívást, hiszen csak a kormány és az ülés rögzítése, valamint a kosár és a féklámpa felszerelése volt a feladat – azonnal kipróbáltam a rollert. Első meglepetésem a sebességkorlátozással kapcsolatban ért: alapbeállításban az F3 maximális sebessége 25 km/óra volt, ami rendkívül visszafogottnak tűnt, főleg az ígért 1000 wattos teljesítményhez képest. És ez a sport, vagyis a legerősebb fokozat volt.
De nem csak ez lepett meg, hanem az is, hogy a legalacsonyabb fokozaton alig akart elindulni és a végsebesség is 6 Km per óra volt csupán, ami egy kényelmes sétatempó. Úgy éreztem, hogy a 90 kiló feletti testtömegemmel ezen a fokozaton nem igazán tud a gép megbirkózni.
Azonban van megoldás, fel kell oldani a korlátozást, és az iScooter F3 konkrétan megvadul. Már a legalacsonyabb fokozaton is 16-17 km/óráig gyorsított, mígy sportmódban elértem a 35 km/órát is. Tudom, sokan lesztek, akik ezen fanyalogtok, hogy ez nem sebesség, de basszus, ez egy kicsi, üldögélős robogó 10 colos kerekekkel, én nem akarnék ennél gyorsabban menni vele, hova a francba is szágoldanék, a halálba? Nem, oda nem akarok száguldani, hiszen csak a boltba indultam!
A korlátozás feloldása amúgy nem bonyolult, ahogy fent már írtam a jobb oldali fékkart kellett meghúznom, miközben gyorsan, egymás után ötször megnyomtam a kijelzőn található egyetlen gombot.
Megjegyzem, a gyártó azt mondja, hogy a korlátozást kioldva 45 Km/óra lesz a vége, és annyiban igaza is van, hogy a kereket a földről felemelve képes ennyit forogni, de ha rajta ülök a közelébe sem leszek ennek a sebességnek. Mint írtam, nem is akarok a közelébe lenni ennek a sebességnek, idén még ki kell próbálnom néhány rollert és az egy koporsóban fekve nehezen fog menni.
A motor teljesítményével kapcsolatban elég vegyes érzéseim vannak. Bár az F3 papíron 1000 watt teljesítménnyel rendelkezik, a gyakorlatban ez szerintem így, ebben a formában nem igaz. Én érzésre azt mondanám, hogy egy erős 500 wattos gép ez, aminek a csúcsteljesítménye 1000 watt. Ez szerintem a reális megközelítés, vagy a reális becslés inkább.
Ha nem oldod ki a sebességzárat, akkor az iScooter F3 egy olyan gép, amire nyugodtan rá merném ültetni édesanyámat is, aki sajnos már nem a legfiatalabb korosztály, lévén én is 56 vagyok. De így, kilockolás nélkül az iScooter F3 egy annyira barátságosan, semlegesen viselkedő masina, amivel olyanok is el tudnak majd szaladni a boltba (vagy itt felénk a templomba), akik életükben nem ültek még hasonló szerkezeten, de talán még biciklin is nagyon régen.
Nem akar gyorsulni, vagyis csak nagyon komótosan teszi. Nem tudsz vele akkorát fékezni (a dobfékek miatt), hogy átesl a kormányon, ugyanakkor a fékrendszere mégis rendkívül hatékony. A tömlős gumik rezgéscsillapítása teljesen megfelelő, normális felületen, de még kicsit zötyögősebb úton sem éreztem a lengéscsillapítás hiányát.
Úgy összességében az egyszerű szerkezet, az egyszerű kezelési mód, a moderált teljesítmény, a jó fékek miatt ez a roller, ebben a formában, vagyis a sebesség kioldása nélkül egy igazi, vérbeli, nyugdíjasoknak készült, rendkívül biztonságos jármű!
Azonban, ha a sebességzárat kioldod egy teljesen más gépet kapsz! Megjön az ereje, és rájössz, hogy ezzel bizony menni is lehet. Oké, én egy különleges fajta vagyok, imádok minden kétkerekűt, főleg, ha megy is. Így aztán a teszt vége az lett, hogy vigyorgó fejjel száguldoztam fel s alá a környékünkön, nagyokat döntögetve, lábat letéve (csúsztatva), mint egy krosszmotoros vettem a kanyarokat. Mindezt úgy, hogy konkrétan alig fértem el a rolleren. Volt is nézőközönség rendesen, leginkább csodálkozó arcokat láttam az utcán.
Az örvendezés után most jön a szokásos és indokolt kritika a hatótávval kapcsolatban. A gyártó által ígért 55-60 kilométer helyett a valóságban körülbelül 25-30 kilométer lesz elérhető, ez is csak attól függően, hoyg milyen a testsúlyod és milyenek a terepviszonyok. Vagyis csak emelkedőn felfelé ennyi sem lesz. Ez sem rossz szerintem, városi használat során még mindig elfogadható, de szokás szerint jóval elmarad a specifikációban szereplő értéktől. A töltési idő nagyjából 6-7 óra volt, ami azt jelenti, hogy éjszakai töltéssel reggelre ismét használatra kész a roller.
Ami a kényelmet illeti, az F3 ülése valóban kiemelkedően jó. Ahogy fent írtam különösen értékeltem a plusz bilincset, amely megakadályozza, hogy az ülés lecsússzon. Azt is írtam, hogy a lengéscsillapítás hiánya alapvetően nem zavaró, ám ez csak addig igaz, amíg nem lesz az út olyan szétvagyott vacak, mint ami itt a környékünkön több helyen előfordul. Na ott már hiányzott a lengéscsillapítás.
A fékrendszer teljesítményével alapvetően elégedett voltam, őszintén megmondom, kicsit tartottam a dupla dobféktől, de azt tapasztaltam, hogy az én nem csekély tömegemmel is megfelelő, de nem durva, kezelhetetlen fékhatást kaptam. Vagyis, az elöl és hátul egyaránt dobfékek megfelelő megállást biztosítottak, és talán megbízhatóbbak is, mint a mechanikus tárcsafékek.
Természetesen nem olyan erőteljesek, mint a hidraulikus rendszerek, de az F3 sebességéhez és tömegéhez viszonyítva teljesen elegendőek. A világítással kapcsolatban már kevésbé voltam elégedett – az első és hátsó lámpák teljesítik az alapvető funkciókat, de nem túl erősek, így inkább csak a láthatóságot biztosítják, mintsem megfelelő megvilágítást nyújtanának sötétben.
Összességében az iScooter F3-mal szerzett tapasztalataim inkább pozitívak voltak. Helyén kell ezt a gépet kezelni! Ahogy írtam, a sebesség kioldása nélkül egy rohadt unalmas és pont ezért nagyon biztonságosan használható gép, de ha kioldod a sebességzárat még egy kis őrültködés is belefér.
iScooter F3: Középutas választás
Az iScooter F3 elektromos roller tesztelése után egyértelművé vált, hogy közel sem lesz alkalmas bárki számára. A méret okán a maximális testmagasságnak a sajátomat adnám meg, ami 184-185 centi. Efölött gyakorlatilag használhatatlan lesz szerintem, de 190 felett tutira. Az ideális maximális testmagasság inkább 175-180 centi lehet.
A kb. 30 kilométeres hatótáv is korlátozó tényező lehet. Ezt is vegyétek figyelembe, ha megveszitek. Tudom, a sok városlakó most hümmög, de nem csak városban élnek emberek, vagyis nem csak nagyvárosban élnek emberek, itt Zalaegeszegen a a város egyik végétől átmegyek a másikig és vissza, és még mindig nem mentem 30 kilométert. Falun meg hagyjuk is, ahol az ideális felhasználás azt jelenti, hoyg elmegyek max. 2 kilométert a boltig vagy a templomig azután vissza.
A technikai specifikációkat és a valós teljesítményt összevetve látható, hogy az F3 esetében érdemes reális elvárásokat támasztani.
Az iScooter F3 minőségi szempontból vegyes képet mutat, bár nálam e téren is inkább a pozitív tartományba billen a mérleg nyelve. Az ülés kényelmessége és a kettős bilincsrendszer nagy pozitívum, míg a kormányszár összecsukó mechanizmusának gyengesége viszont egyértelműen rontja az összélményt. A dobfékrendszer megbízhatósága és hatásfoka szerintem nagy előny a hosszú távú használat során.
Számomra a váz egyszerűsége és komolyan mondom, még a lengéscsillapítás hiánya is előnynek látszik, hiszen ezekkel, vagy ezek hiányában az iScooter F3 rendkívül tartós konstrukciónak tűnik!
A végére az ár. Az iScooter F3-at cseh raktárból szállítják hozzánk, ha a BG597b37 kuponkódot használva kifizetjük érte a 121 ezer forintos vételárat. A szállítás természetesen ingyenes! Talán nem kell mondanom, hogy ezért az árért ez a robogó igen megérős vételnek tűnik, főleg olyanok számára, akik autó hiányaban helyett akarják használni, de valamely ok miatt a kerékpár már nem alternatíva számukra. Ők lehetnek idősebb emberek vagy mozgásukban enyhén korlátozottak is.
Félve, és csak nagyon óvatosan mondom (nem is szoktam ilyet mondani), de ez a gép kamaszok számára is megfelelő lehet pl. suliba járáshoz. Igaz, kicsit sem menő, de legalább nem is túl veszélyes.
Ha megtetszett, akkor az alábbi hivatkozásra kattintva tudjátok megvásárolni:
iScooter F3 elektromos robogó
10 gyakori kérdés az iScooter F3 elektromos rollerről
1. Milyen sebességgel képes haladni az iScooter F3?
Az iScooter F3 papíron akár 45 km/órás sebességre is képes a korlátozás feloldása után, de a valóságban a maximális sebesség inkább 35 km/óra körül alakul, ami városi közlekedésre tökéletesen elegendő.
2. Mekkora az iScooter F3 hatótávolsága?
Bár a gyártó 55-60 kilométeres hatótávot ígér, a gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy az iScooter F3 realisztikusan körülbelül 30 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel, ideális körülmények között.
3. Mennyi idő alatt töltődik fel az iScooter F3 akkumulátora?
Az iScooter F3 48V 13Ah akkumulátorának teljes feltöltése körülbelül 6-7 órát vesz igénybe a mellékelt 54,6V 2A töltővel, így éjszakai töltéssel reggelre használatra kész.
4. Összecsukható-e az iScooter F3?
Igen, az iScooter F3 összecsukható kialakítású, ami megkönnyíti a tárolást és a szállítást, bár az összecsukó mechanizmus minősége hagy némi kívánnivalót maga után.
5. Mekkora súlyt bír el az iScooter F3?
Az iScooter F3 hivatalosan 120 kg maximális terhelhetőséggel rendelkezik, azonban a valóságban a teljesítmény már 70-80 kg feletti terhelésnél is érezhetően csökken, így ideálisan könnyebb testsúlyú személyek számára ajánlott.
6. Van-e világítás az iScooter F3 rolleren?
Igen, az iScooter F3 elöl fényszóróval, hátul pedig piros helyzetjelző/féklámpával rendelkezik, amelyek biztosítják a láthatóságot az esti közlekedés során, bár fényerejük nem kiemelkedő.
7. Milyen fékrendszerrel rendelkezik az iScooter F3?
Az iScooter F3 mind az első, mind a hátsó keréken dobfékkel van felszerelve, kiegészítve egy elektronikus fékrendszerrel, ami megbízható és karbantartás-barát megoldást jelent.
8. Mennyire kényelmes hosszabb távon az iScooter F3 használata?
Az iScooter F3 vastag, állítható ülése kifejezetten kényelmes, azonban a kormányszár nyeglesége és az általános stabilitási problémák miatt hosszabb távokon vagy egyenetlen útfelületen nem nyújt ideális élményt.
9. Kell-e szerelni az iScooter F3-at a kiszállítás után?
Igen, az iScooter F3 alapvető összeszerelést igényel: a kormányt és az ülést kell a helyére rögzíteni, valamint a kosarat felszerelni és arra a féklámpát elhelyezni, de ehhez a dobozban található szerszámok és a részletes használati útmutató segítséget nyújtanak.
10. Kapható-e alkatrész az iScooter F3 modellhez meghibásodás esetén?
Az iScooter viszonylag új márka, és modelljeihez általában ritkábban lehet eredeti alkatrészeket találni, de a szerviztapasztalatok szerint léteznek alternatív megoldások a javításra, így egy esetleges meghibásodás nem jelenti feltétlenül a roller használhatatlanná válását.
- Kényelmes, állítható ülés kettős bilincsrendszerrel
- Praktikus hátsó kosár kisebb bevásárlások szállításához
- Megbízható dobfékrendszer elöl és hátul
- 10 colos pneumatikus abroncsok a jobb kényelemért
- Könnyen összecsukható és szállítható a 20 kg-os súlyának köszönhetően
- Kedvező ár-érték arány az elektromos rollerek piacán
- Akár 30 km-es hatótáv egy feltöltéssel
- Elég kompakt ahhoz, hogy lakásban is tárolható legyen
- Egyszerű, informatív kijelző a legfontosabb menetadatokkal
- Tartalék belső gumi a csomagban
- A motor teljesítménye elmarad a papíron ígért 1000 W-tól
- A kormányszár nyeglesége rossz stabilitásérzetet ad
- Az összecsukó mechanizmus minősége gyenge
- Az ígért 55-60 km-es hatótáv helyett csak 30 km a reális
- A maximális 45 km/órás sebesség helyett csak 35 km/óra érhető el
- A kijelző egyetlen gombos kezelése bonyolult és nehezen megszokható
- A 120 kg-os terhelhetőség erősen túlzó, inkább 70-80 kg a reális
- Egyenetlen útfelületen kényelmetlen és instabil
- Az iScooter modelljeihez ritkán kapható alkatrész
- A világítás nem elég erős az éjszakai közlekedéshez