A KuKirin G2 már tavaly is az egyik legjobb választás volt a belépő szinten, most itt a tuningolt verzió!
Nézd meg videós bemutatómat is!
RÖVIDEN
Mi ez?A KuKirin G2 2025 egy 800 wattos motorral és 48V 15Ah akkumulátorral felszerelt elektromos roller, amely 45 km/h maximális sebességre és 55 km hatótávra képes.
Mit tud?Három sebességfokozatban működik, rendelkezik rugós felfüggesztéssel, 160 mm-es tárcsafékekkel, érintőképernyős kijelzővel, LED világítással, irányjelzőkkel és tempomatfunkcióval.
Mibe kerül?A KuKirin G2 2025 ára rendkívül alacsony, mindössze 167 ezer forint.
Kinek jó?Ideális 60-90 kg közötti testsúlyú városi ingázóknak, akik napi 20-40 kilométeres távokat tesznek meg és megbízható, teljesítményorientált rollert keresnek megfizethető áron.
Bevezető, avagy miről szól ez a cikk?
A KuKirin tavaly dobta piacra a G4-et, majd kicsit később a kistesót a G2-t. Előbbi rengeteg vitát váltott ki a felhasználók között, van aki imádja, mások meg kimondottan életveszélyesnek tartják. Én azt mondom, hogy nem lett hibátlan, de odafigyelve, rendbetéve, nem állat módjára használva egy kellemes masina lett.
Persze van akinek túl sok, van akinek meg túl nehéz lett a gép, utóbbin nincs is mit csodálkozni, hiszen igazi ipari masina a vas idomokból hegesztett vázzal és lengőkarokkal. De pont ez az, ami miatt sokan mások meg imádják, hiszen ea robosztus dizájn igencsak vonzza a szemeket. Talán nem véletlen, hogy hasonló probálkozás más gyártótól is megjelent már idén.
A KuKirin G2 a G4 kistesója, ami szerintem rögtön feltűnik mindenkinek. Hunyorítva nézve a két roller szinte megegyezik, de természetesen jobban megnézve felfedezhetünk elég sok eltérést. A legnagyobb eltérés szerintem még sem a kerékméret vagy a kisebb váz, hanem az, hogy a G2 a C futóműves rollerek között az egyik legstabilabb, legjobban, legkönnyebben vezethető jármű lett. Egységes vélemény, hogy nem túl érzékeny a kormányszitálásra sem, aminek persze meg van a maga oka, de erről majd később írok.
Bár tavaly már talélkozhattatok nálam a G2-vel ezt a randit most megismételjük. Meg kell ismételnünk, hiszen a gyártó megváltoztatott néhány dolgot az új gépen. Vannak ezek között lényegesebbnek tűnő dolgok is meg vannak kevésbé fontosak is. Annyi változás mindenképpen van, hogy érdemes legeyen (kedvem is van hozzá) újra felállni rá és gurulni egy jót!
Mielőtt erről és a tapasztalataimról beszámolok előbb a külső és a specifikáció következik. Vágjunk is bele!
KuKirin G2 (2025) – az ipari formatervezés a rollerek világában
A KuKirin G2 2025 első ránézésre is magabiztos jelenlétet kölcsönöz tulajdonosának. A 26 kg-os tömeg első hallásra talán soknak tűnhet (a belépő szinten sok is), de ez a súly egyúttal stabilitást és masszív felépítést is jelent. Az acél-alumínium hibrid váz olyan szerkezeti megoldás, amely egyesíti mindkét anyag előnyeit: az acél szilárdságát és az alumínium könnyűségét.
A 10 hüvelykes vastag kerekek már jelzik, hogy nem egy ropirollerrel állunk szemben. A nagyméretű, városi mintzatú (kemény burkolatra) felfújható gumiabroncsok nemcsak a stabilitást szolgálják, hanem a vezetési komfortot is jelentősen javítják. A 160 mm-es féktárcsák mind elöl, mind hátul masszív megjelenést kölcsönöznek a rollernek.
A kormányszerkezet viszonylag széles (én még mindig szeretnék vagy 5 centi pluszt), kényelmes fogást biztosít, ahol minden vezérlőelem kéznél van. A bal és jobb oldalon találjuk a fékkarokat, amelyek érzékeny, precíz működést tesznek lehetővé. A jobb oldalon helyezkedik el a gázkar, míg a központi részben kapott helyet az érintőképernyős kijelző. Ez utóbbi valódi technológiai csoda, hiszen rengeteg adatot mutat, amiből semmit sem lehet látni. Dizájn elemnek túl sok, kijelzőnek túl kevés, de ez így volt már tavaly is.
A LED világítás modern megjelenést kölcsönöz a járműnek. Az első részen egy háromlámpás LED egység gondoskodik a láthatóságról, míg hátul egy széles piros LED sáv jelzi jelenlétünket. Itt a probléma mindössze az, hogy míg az első lámpa segít, hogy lássanak minket, minket kevéssé segít, hogy sötétben is jól lássuk az utat. A hátsó lámpa sem jobb, de az ráadásul a láthatóságunkon sem sokat segít. Megjegyzem, azért a tavalyi megoldánál annyiban talán jobb, hogy nincs annyira eldugva a saroktámasz alá. Ezzel együtt sem a fényerő, sem az irányjálzők nem alkalmasak arra, hogy valóban észrevehetők legyünk.
Az összecsukható konstrukció viszont nagyon praktikus és az összecsukás maga sem túl bonylult. Tetszik a KuKirin megoldása, mert nincs ezer retesz meg kar, még, szinte egy kézzel megoldható a kormányrúd lehajtása. A lábtartó felülete gumibevonattal rendelkezik, amely tűrhető tapadást biztosít még nedves időjárási körülmények között is. A tér egészen bőséges: a széles lábtartó kényelmes pozíciót tesz lehetővé különböző testmagasságú felhasználók számára.
A rugós felfüggesztés mind elöl, mind hátul jól látható konstrukciós elem. A lengéscsillapítók minősége már külső szemrevételezéssel is meggyőző, a vastag rugók és stabil csatlakozási pontok azt sugallják, hogy hosszú távon is megbízható szolgálatot fognak teljesíteni. Itt is a szokásos problémával szembesülhetünk, a forgási pontokon és a tengelyeken sehol egy gramm zsír, fém a fémen szárazon mozog, ha éppen mozog, mert sokszor találkozhatunk túlhúzott csavarokkal, amik az amúgy egész jól sikerült rugózás teljesítményét csökkentik. erről később írok még.
A vízállóság tekintetében az IP54 besorolás jelzi, hogy a roller képes ellenállni a mindennapi időjárási viszontagságoknak, bár a gyártó további szigetelést javasol a hosszabb élettartam érdekében, így a beüzemeléskori feladatok közé jó, ha beteszed a vízzárás ellenőrzését és esetleges pótlását is!
KuKirin G2 (2025) – itt a specifikáció
A KuKirin G2-ben egy 800 wattos szénkefe nélküli motor dolgozik, amely hátsókerék-meghajtás formájában juttatja el az erőt az útra. Ez a motorerő a mindennapi használatban elegendő ahhoz, hogy simán megbirkózzon a városi kihívásokkal, legyen szó akár enyhe emelkedőkről vagy forgalmas utcákról.
Fontos kiemelnem, hogy a motor csúcsteljesítménye 1200 watt körül mozog, vagyis a KuKirin sok más gyártótól eltérően még mindig a valós teljesítményt adja meg a gép adatlapján, nem pedig a csúcstejesítményt. Talán mondanom sem kell, hogy mennyivel szimpatikusabb ez a megoldás, hiszen ezzel nem vezetik félre a vásárlóikat!
Az energiaellátásért egy 48 voltos, 15 amperórás akkumulátor felel, amely korszerű lítium-ion technológiával készült. Ez az energiatároló egység 8-9 órás töltési idővel számol, amit egy 54,6V 2A-es töltő biztosít. A hatótáv gyári adatok szerint 55 kilométer lehet, azonban a valós körülmények között – figyelembe véve a felhasználó súlyát, a terep adottságait és a vezetési stílust – a gyári adatnál kevesebb lesz várható.
A sebességszabályozás három fokozatban működik. Az első fokozat 25 km/h-ra, a második 35 km/h-ra, míg a harmadik fokozat 45 km/h-ra korlátozza a maximális sebességet. Persze ezeket a maximális sebességeket a terheletlen állapotra értsétek, ennyit tud a kerék forogni, ha felemeled a földről. Amúgy meg a testsúlyodtól függ majd, hogy hol lesz a sebesség vége.
A fékrendszer kialakítása profi lett, persze csak ezen a belépő szinten. Az első és hátsó tárcsafékek mechanikus működésűek, kiegészítve egy elektromos fékrendszerrel (EBS). A fékezési távolság 4-5 méter körül alakul, ami a kategóriában kiemelkedően jó értéknek számít. A 160 mm-es féktárcsák mérete garantálja a hatékony és biztonságos lassítást még nagyobb sebességeknél is.
A teherbírás maximálisan 120 kilogramm, ami azt jelenti, hogy a roller képes elszállítani egy átlagos felnőttet akár kisebb csomagokkal együtt is. A 10 hüvelykes gumiabroncsok belső gumival rendelkeznek, ami javítás esetén praktikus megoldást jelent. A rugós felfüggesztés mind az első, mind a hátsó tengelyen megtalálható, ami jelentősen javítja a vezetési komfortot egyenetlen útfelületeken.
Különbségek a tavalyi verzióhoz képest:
A KuKirin G2 2025 modell nem csupán kozmetikai frissítést jelent, a legszembetűnőbb változás a fékrendszer fejlesztése: a korábbi 140 mm-es féktárcsákat 160 mm-es változatok váltották fel mind elöl, mind hátul. Ez jelentős javulást eredményezhet a fékhatásban, ami különösen nagyobb sebességeknél mutatkozik meg.
A szerkezeti megerősítések területén is komoly előrelépés történt. Az első villa alapos átdolgozáson esett át, az új modellben hegesztéssel megerősített konstrukciót alkalmaztak. A hátsó lábtartó szintén vastagabb és erősebb lett, amely nemcsak a tartósságot javítja, hanem a magasabb terhelhetőséget is lehetővé teszi.
A vízállóság jelentős fejlesztésen ment keresztül a 2025-ös verzióban. A lábtartó most már teljesen burkolt kialakítású, ellentétben a korábbi részlegesen fedett változattal. A csavarok mostantól süllyesztettek és speciális tömítéssel vannak ellátva, ami megakadályozza a víz behatolását. Ez az IP54 besorolás elérését tette lehetővé, míg a korábbi verzió ezen a téren gyengébb teljesítményt nyújtott.
A hátsó világítás is átalakuláson ment keresztül – az új modellben integrált LED egység található a lábtartó végében, amely nemcsak modernebb megjelenést biztosít, hanem jobb láthatóságot is eredményez. A gumiabroncsok mintázata is változott: az új hibrid típusú futófelület jobb tapadást nyújt mind száraz, mind nedves körülmények között, különösen a kanyarodási tulajdonságokat javítva.
Technikai szempontból a vezérlőrendszer is finomításokon ment keresztül. A 2024-es verzióban még megtalálható P7 sebesség-beállítási lehetőség eltűnt a menüből, helyette egy egyszerűsített feloldási rendszer került bevezetésre. Az új módszer szerint a teljes teljesítmény feloldása a bal fékkar és a bekapcsológomb egyidejű használatával történik, ami intuítívabb és biztonságosabb megoldást jelent a korábbi bonyolultabb kódrendszerhez képest.
KuKirin G2 (2025) – gyakorlati tapasztalatok
A számomra legfontosabbal a futóművel kezdem!
Sajnos elég sok szó esik a kormányszitálás jelenségéről, ami leginkább a C futóműves rollereket súlytja. Ennek persze jó oka van, egy C futóműves roller marha jól néz ki, de cserében könnyű elrontani. Sőt, ki merem jelenteni, hogy tökéletes sosem lesz ez a megoldás, de azért lehet rajta javítani.
Már a tavalyi G2 tesztemben is megjegyeztem, hogy a KuKirin G2 valahogy sokkal stabilabb, könnyebben vezethető, mondjuk ki egyenes és őszintén, jóval kevésbé befosató darab lett, mint a G4. Ennek pedig több oka van.
Az egyik, hogy gyengébb és azt a kisebb erőt is kultúráltabban adja le. Nem lesznek eszeveszett gyorsulások, de ezzel együtt mégis egy frankó dinamikus érzést kapunk. Ennek persze az lesz az oka, hogy van egy 1200 wattos csúcsteljesítményünk, ami kigyorsításkor érezhető is. Hegymenetben már kevésbé, ott a 800 wattos valós teljesítményt fogjuk érezni, ami 15-20 fokos emelkedő esetén a roller végét jelenti. Vagyis nem megdöglik tőle, csak nem megy fel rá.
Van azonban ennek a stabilitásnak még egy titka, ez pedig az, hogy a C futóművet meglehetősen tágra nyitották. A nagyobb rollereknél az alsó lengőkar 15-20 fokos szöget zár be maximum, míg a G2 esetén ez inkább 35-40 fok táján lehet (szemre). Ez pedig azért nagyon jó, mert ezáltal a kerék kicsit hátrébb kerül és lesz a futónak egy minimális utánfutása, vagyis nem akar majd folyton hátrafordulni menet közben.
A KuKirin G2 nem egy hatalmas gép, a kerekek is csak 10 colosak, a lengőkar is rövidebb, így anélkül lehetett a C-t jobban kinyitni, hogy a roller taposója (amin állsz) túl magasra került volna, így nem lett kényelmetlen a leszállás és az elindulás, nem érzed azt, hogy túl messze vagy a földtől, és nem is imbolyogsz majd annyira.
A fékrendszer. Nos, szívesen mondanám, hogy őrült nagy különbséget tapasztalok a fékerő tekintetében, de hazudnék. Persze nincs nálam a tavalyi és az idei gép egyszerre, így nehéz abszolút pontos összehasonlítást végezni, de azt gondolom, hogy nem a féktárcsa mérete az, ami miatt esetlegesen gyengének érezhetted a 2024-es változat fékrendszerét. Sokkal inkább a mechanikus tárcsafék lesz az ok, ez meg nem változott most sem.
Milyen a fék a gyakorlatban? Mivel nem hidraulikus az adagolása sem lesz tűpontos, de a megálláshoz elegendő. Arra készülj fel, hogy nagyobb sebességről fékezve hátra kell tenned a testsúlyodat, ha nem akarsz átesni a kormányon, mert bizony erősen rámarkolva a fékkarra könnyedén állóra fékezheted a kerekeket. Arra is számíts, hogy amikor elveszed a gázt, akkor az elektromos fék azonnal érezhető lassulást produkál.
Összességében azt fontos leírnom, hogy a tavalyi rolleren sem volt rossz a fék, ehhez a kategóriához megfelelő fékerőt adott. Ha az idei csak egy kicsivel is jobb annál, akkor már nyertünk vele. Szóval nem szólom le a 160-as tárcsákat, meg kell becsülni minden fejlesztést, ami a fék kapcsán történik. Mindösszesen csak arra akarok kilyukadni, hogy az igazán komoly változás a hidraulikus fék lenne, de az meg ebben a kategóriában egyelőre nem érhető el.
A sebességteszt: Nos, a lényeg továbbra is az, amit tavaly is megállapítottam (meg sokszor megállapítottam), hogy a KuKirin nem trükközik a teljesítményadatokkal. Vagyis szerintem nem trükközik veklük, mert mérni nem tudom, csak abból tudok következtetni a rollerek teljesítményére, hogy megpróbálok azonos köröket futni velük, így pedig érzem melyik mennyit tud.
A KuKirin G2 továbbra is gyors, főleg ahhoz képest, hogy csak 800 wattos. Ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor sokszor úgy éreztem, hogy túl gyors is. Virgonc, elég hirtelen és vehemensen indul, ami a nyugis haladást kedvelőknek nem lesz jó. Persze lehet rajta pl. gázkart cseréltetni, mert a gyári (erős túlzással ugyan), de egy ki- bekapcsoló szintjén van, elég nehéz adagolni a gázt, ha nem maximumon akarunk haladni. Nem lehetetlen, de nehéz.
Összességében a lényeg az, hogy a 90 kiló feletti tömegemet 45 kilométer per órás sebességgel repítette a KuKirin G2!
Azzal együtt, hogy a végsebesség parádés azért jó tudni, hogy a 800 (csúcs 1200 watt) watt nem egy erőmű. Pörgős a motor, de nyomatékszegény, így a tesztre használt emelkedőmön nagyon csúnyán elvérzett. Ezen pl. az Angwatt korábban tesztelt 1000 wattosa, ha nehezen is, trükközve is felszenvedte magát, szóval ilyen szempontból is reális az a 800 watt, amit a gyártó megadott.
A lényeg tehát, hogy meredekebb emelkedőkre ez a roller kevés lesz, még akkor is, ha Te nem 90+ kiló vagy.
Mondom a dolgokat, amik nem tetszettek:
A kormány szélessége tekintetében elégedett vagyok, de, ahogy fent is írtam még 5 centi nem ártott volna. De, mivel tudom, hogy ennél sokkal vacakabb, keskenyebb kormányokat is használnak egyes gyártók nem fanyalgok. Ami fura, hogy a kormány magassága nem állítható, így pedig sem az átlagnál alacsonyabb, se m az átlagnál magasabb felhasználók számára nem lesz megfelelő.
A műszerfal az, mire továbbra is azt tudom mondani, hogy egy halom kaki. Oké, sötétben jól néz ki, de napfényben konkrétan SEMMIT nem lehet rajta látni. Már kicsit felhős időben sem, de ha kisüt a nap, akkor mintha nem is lenne kijelző a rolleren. Egyszerűen érthetetlen, hogy miért nem találnak már ki valamit erre a gyártók.
Régen pl. óráknál volt a transzreflektív kijelző, ami tök jól működött napsütésben, mert a saját háttérvilágítása mellett a kijelző mögötti felület visszaverte a napfényt is, így minél erősebben sütött a nap, annál több fényt vert vissza. Nem kellett plusz elektronika meg minden szar, egyszerűen csak egy fényvisszaverő réteg a kijelző mögé. Ha tudja valaki, hogy ezt pl. miért nem használják a rollereknél írja meg nekem, hátha okosodok kicsit.
A lámpákat fent már ostoroztam kicsit, ne akarok újra megtenni, vagy legalábbis nem eresztem bő lére a dolgot. Azt azért leírom, hogy én hülye azt hittem, hogy a továbbfejlesztett (lecserélt) hátsólámpa majd hoz valami jobb fényerőt vagy valamit, de azon kívül, hogy kicsit kevésbé van rejtve semmi. Talán még rosszabb, mint a tavalyi verzió. Két markáns megjegyzésem van ezzel kapcsolatban:
- Hagyjuk már ezt a dizájnos integrált lámpával rendelkező fejegységet, mert egész egyszerűen nem jó. Kevés a fény, hiába van 3 LED, akkor is kevés. Messze van a földtől, nem is jó helyre világít. Ez egészet a kijelzővel együtt kukázni kéne végre.
- Most vagy tegyenek egy rendes irányjelzőt a rollerre vagy ne tegyenek semmit. Az, ami ezen a KuKirin rolleren (és sajnos szinte minden más rolleren) van az vicc nem pedig irányjelző. Kapcsolgatod, bekanyarodsz, azt hiszed teszel valamit a biztonságodért, hiszen indexelsz, látják az autósok merre fogsz kanyarodni, de a valóságban senki nem lát lószart sem.
A lényeg röviden: Könyörgöm, tegyetek már rendes lámpákat a rollerekre, tegyenek jól látható hátsólámpát, jól látható féklámpát és jól látható irányjelzőt. Vagy ha nem, akkor hagyjátok a francba az egészet!
Na, még egy kicsit a használatról. A rugók keménysége a kicsivel 90 kiló feletti tömegemhez megfelelő volt, de érzésem szerint kisebb súly alatt érdemes lehet kicsit puhítani rajta. Persze így sem lesz rossz, próbáld ki, és tudd, ha kell, akkor kicsit azért lehet finomítani a dolgon! Amúgy a tavalyi tesztnél valamivel nehezebb voltam, akkor rugóstagok kicsit felütöttek a nagy úthibáknál, most ilyet nem tapasztaltam.
Kényelem: Ahogy írtam a kormány magassága nem állítható, így magasabb népeknek nem lesz jó a gép. Én 184 centi vagyok, nekem még jó, bár ízlésem szerint kívánnék néhány centi pluszt a magasságban, de ez csak megszokás kérdése. Amit bizton állíthatok, hogy 190 centi fölött nem ajánlom jó szívvel a gépet.
Nem ajánlom akkor sem, ha nagy a lábad. Bár a saroktámasz megnőtt, így végül is el tudsz helyezkedni a taposón, nekem kimondottan kényelmetlen (nem csak ezen a rolleren) folyamatosan a saroktámaszon tartani a lábamat. Hosszabb cruisolásoknál kényelmesebb mindkét lábbal a taposón állni. A 43-44-es lábammal ez még viszonylag jól kivitelezhető, de készülj fel rá, hogy jóval nagyobb lábbal már nem lesz túl kényelmes.
Nem ajánlom a gépet azoknak sem, akik 100+ kilóval akarják használni. Nem mondom, hogy lehetetlen a dolog, de a dinamizmus az én 90+ kilómnál még jó, felette már nem biztos. az emelkedők leküzdéséről meg nem is akarok már szólni.
Már a gumik is jelzik, hogy ezt a rollert a gyártó nem terepezésre szánta, és ez a valóságban is így van, nem oda való. Nem mondom, hogy értani fog neki, ha leugratsz a járdaszegélyről, nem árt neki az sem, ha keményebb földúton csapatsz, de pl. eső után füvőn nem akarnék ezzel száguldozni, bár, ha kiakarnám törni a nyakam egyszerűbb megoldást nem nagyon találnék ennél.
Ezzel együtt, ahogy erről feljebb is írtam már, a futóművet leginkább dicsérni tudom, még úgy is, hogy alapvetően nem kedvelem a C futóművet. De, ha már C futómű, akkor minden rollernek legalább olyannak kéne lennie, mint a KuKirin G2-nek!
KuKirin G2 (2025) – a konklúzió
A KuKirin G2 2025 tesztelése után azt hiszem egyértelműen kijelenthető, hogy ez a roller kiemelkedik árkategóriájából. A 2025-es modellfrissítés során végrehajtott fejlesztések – a 160 mm-es féktárcsák, a megerősített váz és a javított vízállóság mind a gyakorlatban is érezhető javulást hoznak. Az ár-érték arány szempontjából nehéz lenne ennél jobb alternatívát találni a piacon, különösen ha figyelembe vesszük az 800 wattos (1200 wattos csúcs) motor teljesítményét és a 48V 15Ah akkumulátor kapacitását.
A roller erősségei egyértelműen a teljesítményben és a vezetési komfortban rejlenek. A felfüggesztés minősége különösen kiemelendő.
Természetesen vannak korlátai is a rollernek. A relatív kis teljesítmény miatt meredek emelkedőkön nehézkes lehet a haladás nagyobb testsúly mellett, és a 26 kilogrammos tömeg nem teszi ideálissá azok számára, akiknek gyakran kell cipelniük a járművet. Emellett a fix magasságú kormány miatt nem minden testmagasságú felhasználó számára lesz optimális az ergonómia szempontjából.
Az célcsoport szempontjából a KuKirin G2 ideális választás városi ingázóknak, akik megbízható, teljesítményorientált rollert keresnek megfizethető áron. Különösen ajánlható 60-90 kilogramm közötti testsúlyú felhasználóknak, akik napi 20-40 kilométeres távokat tesznek meg. Azoknak, akik hegyvidéki területen élnek vagy 100 kilogramm feletti testsúllyal rendelkeznek, érdemes fontolóra venni egy kétmotoros alternatívát.
A lényeg tehát, hogy ez sem lett egy hibátlan roller, de ahhoz az egyik legközelebb álló szerkezet. És ez a jóság nem látszik az árán! A helyzet ugyanis az, hogy EU raktárból őrült alacsony áron, mindössze 167 500 forintért előrendelhető most. Nem igazán tudok más olyan gépet, ami ennyire jó ár/érték aránnyal büszkélkedhet!
Ha megtetszett, akkor a BTMRR001 kuponkóddal vásárold meg az alábbi hivatkozásra kattintva:
KuKurin G2 elektromos roller 2025-ös verzió
KuKirin G2 2025 – Gyakran ismételt kérdések
1. Kérdés: Milyen teljesítményű a KuKirin G2 2025 motorja?
Válasz: A KuKirin G2 2025 egy 800 wattos szénkefe nélküli motorral rendelkezik, amely 1200 watt csúcsteljesítményre képes. A gyártó a valós teljesítményt adja meg, nem pedig a csúcsteljesítményt, ami őszintébb megközelítés más gyártókhoz képest.
2. Kérdés: Milyen hatótávra számíthatunk a KuKirin G2 2025-tel?
Válasz: A KuKirin G2 2025 gyári adatok szerint 55 kilométer hatótávra képes egyetlen töltéssel. A valós körülmények között – figyelembe véve a felhasználó súlyát, a terep adottságait és a vezetési stílust – a tényleges hatótáv ennél kisebb lesz.
3. Kérdés: Mennyi idő alatt töltődik fel a KuKirin G2 2025 akkumulátora?
Válasz: A KuKirin G2 2025 48V 15Ah lítium-ion akkumulátora 8-9 óra alatt tölthető fel teljesen az 54,6V 2A-es töltővel. Ez a töltési idő kifejezetten jó az elektromos rollerek kategóriájában.
4. Kérdés: Milyen maximális sebességre képes a KuKirin G2 2025?
Válasz: A KuKirin G2 2025 három sebességfokozatban működik: első fokozat 25 km/h, második fokozat 35 km/h, harmadik fokozat 45 km/h maximális sebességet tesz lehetővé. A valós sebesség függ a felhasználó testsúlyától és a körülményektől.
5. Kérdés: Mennyi a KuKirin G2 2025 teherbírása és súlya?
Válasz: A KuKirin G2 2025 maximum 120 kilogramm teherbírással rendelkezik, míg saját tömege 26 kilogramm. Ez a súly stabilitást és masszív felépítést biztosít, ugyanakkor a hordozhatóságot korlátozza.
6. Kérdés: Milyen újítások vannak a KuKirin G2 2025-ben a korábbi verzióhoz képest?
Válasz: A KuKirin G2 2025 jelentős fejlesztéseket kapott: 160 mm-es féktárcsák (korábbi 140 mm helyett), hegesztéssel megerősített első villa, vastagabb hátsó lábtartó, javított IP54 vízállóság, új integrált hátsó LED világítás és egyszerűsített teljesítmény-feloldási rendszer.
7. Kérdés: Kinek ajánlott a KuKirin G2 2025?
Válasz: A KuKirin G2 2025 ideális 60-90 kilogramm közötti testsúlyú városi ingázóknak, akik napi 20-40 kilométeres távokat tesznek meg. Különösen alkalmas azoknak, akik megbízható, teljesítményorientált rollert keresnek megfizethető áron sík vagy enyhén emelkedő terepen.
8. Kérdés: Hogyan teljesít a KuKirin G2 2025 emelkedőkön?
Válasz: A KuKirin G2 2025 enyhébb emelkedőkön jól teljesít, azonban 15-20 fokos meredekebb emelkedőknél, különösen nagyobb testsúly mellett, nehézségei lehetnek. A 800 wattos motor nyomatékszegény, így meredek hegyek leküzdésére kevésnek bizonyulhat.
9. Kérdés: Milyen a KuKirin G2 2025 fékrendszere?
Válasz: A KuKirin G2 2025 mechanikus tárcsafékekkel rendelkezik mind elöl, mind hátul, 160 mm-es féktárcsákkal. A rendszert elektromos fék (EBS) egészíti ki. A fékezési távolság 4-5 méter körül alakul, ami kiemelkedően jó a kategóriában.
10. Kérdés: Mennyibe kerül a KuKirin G2 2025 és megéri a befektetést?
Válasz: A KuKirin G2 2025 ára körülbelül 500-650 dollár között mozog, ami magyar viszonylatban 200-250 ezer forintnak felel meg. Az ár-érték arány szempontjából kiemelkedik árkategóriájából, nehéz lenne jobb alternatívát találni hasonló teljesítmény és felszereltség mellett.
- Kiváló ár-érték arány a kategóriában
- Stabil és könnyű vezethetőség C futóművel
- 800W valós teljesítmény, 1200W csúcsteljesítmény
- Jó minőségű rugós felfüggesztés elöl és hátul
- 160 mm-es féktárcsák hatékony fékezéshez
- 4-5 méteres rövid fékezési távolság
- 48V 15Ah nagy kapacitású lítium-ion akkumulátor
- Három sebességfokozat beállítási lehetősége
- Masszív acél-alumínium hibrid váz
- 10 hüvelykes nagyméretű kerekek stabilitáshoz
- IP54 vízállóság mindennapi használatra
- Praktikus összecsukható konstrukció
- Bőséges lábtartó felület
- 120 kg magas teherbírás
- Gyári teljesítményadatok őszintesége
- Kiváló ár-érték arány a kategóriában
- Stabil és könnyű vezethetőség C futóművel
- 800W valós teljesítmény, 1200W csúcsteljesítmény
- Jó minőségű rugós felfüggesztés elöl és hátul
- 160 mm-es féktárcsák hatékony fékezéshez
- 4-5 méteres rövid fékezési távolság
- 48V 15Ah nagy kapacitású lítium-ion akkumulátor
- Három sebességfokozat beállítási lehetősége
- Masszív acél-alumínium hibrid váz
- 10 hüvelykes nagyméretű kerekek stabilitáshoz
- IP54 vízállóság mindennapi használatra
- Praktikus összecsukható konstrukció
- Bőséges lábtartó felület
- 120 kg magas teherbírás
- Gyári teljesítményadatok őszintesége