Válassza az Oldal lehetőséget

NNG: erős növekedés a navigáció iránti keresletben

A Budapest-központú, a gépjármű-, a személyi navigációs eszköz- és az okostelefon gyártók navigációs beszállítójaként működő NNG ismertette a 2012 első félévére vonatkozó pénzügyi eredményeit, melyek erős bevétel növekedést mutatnak.
NNG logo A vállalat több mint 40%-os bruttó árrés-növekedést realizált a korábbi év azonos időszakához képest, és 60%-os bruttó árrés-növekedéssel számol 2012 folyamán, mely elsősorban a járműipari értékesítés növekedésének köszönhető. A PND-k piacára világszerte jellemző hanyatlás ellenére a vállalat megtartotta a fogyasztói piacokból származó bevételeit is, nagyobb hangsúlyt helyezve a feltörekvő piacokra.
A GPS-navigációs szektor szereplői az okostelefonokra kifejlesztett, valamint a megfizethető internetes szolgáltatásokkal kiegészített autóipari navigációs megoldások irányába fordítják a figyelmüket a piaci változások nyomán. A felhasználói igények folyamatos alakulása lehetővé teszi, hogy az NNG vezető termékével, az iGO navigációs szoftvermotorral, világszerte építse felhasználói bázisát.
„A navigációs megoldások vezető beszállítójaként sorra alakítjuk ki kapcsolatainkat az autóipar beszállítóival. A tíz legnagyobb autómárkából hét a mi navigációs motorunkat választotta új multimédiás egysége részeként. Jelentős eredményeket könyvelhettünk el az év első felében, hiszen üzleti tevékenységünk 80%-a az autóiparban mutatkozik meg,” – jegyezte meg Balogh Péter, az NNG ügyvezető igazgatója.
Az NNG időben felismerte, hogy teljes körű megoldások biztosításával lehet csak megfelelni a felhasználói piac újszerű, internetes szolgáltatásokat szem előtt tartó elvárásainak. A vállalat Naviextras.com portálja interneten elérhető szoftver- és térképfrissítéseket kínál a világ minden táján élő felhasználók milliói számára. Az NNG hivatalos frissítő portálja, 220-nál is több márka több mint ezer különböző készüléktípusát támogatja. Az idei év első felében a Naviextras.com 102%-os bevétel növekedést mutatott a tavalyi év hasonló időszakához képest.
“A befektetett erőforrásaink és eszközeink nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy elérjük a magunk elé kitűzött célt, miszerint az elkövetkező 3 évben több mint 20 millió navigációs licencet értékesítünk világszerte” – folytatta Balogh Péter.
Az ősszel budapesti székhelyet váltó NNG új és nagyobb irodába helyezi át a kiváló képességű szoftverfejlesztő munkatársainak egyre bővülő csapatát. A 80%-ban fejlesztőkből álló vállalat létszáma 2012 végére eléri a 400 főt. A társaság emellett nemzetközi jelenlétének kiterjesztésével azon is dolgozik, hogy a megrendelői igényeknek elébe tudjon menni. A jelenleg kiemelten kezelt ázsiai piac magas szintű kiszolgálására, az NNG új irodát nyitott Indiában és Kínában. A globalizációs törekvések következő fázisában a vállalat a japán piacra kíván majd betörni.
 
Forrás: Sajtóközlemény