ANGWATT F1 NEW egy újgenerációs elektromos roller, amely a teljesítmény, a hatótáv és a modern technológia robusztus egyensúlyát kínálja a városi ingázók számára.
RÖVIDEN
Mi ez?Egy 1000W-os csúcsteljesítményű elektromos roller NFC indítással és nagy hatótávval.
Mit tud?50-70 km hatótáv, 40-50 km/h végsebesség, 1000W motor, 10\
Mibe kerül?A BOOSTF1NBFD kuponkóddal 162 048 Ft.
Kinek jó?Városi ingázóknak, akik egy erős, kényelmes és nagy hatótávú, mégis megfizethető rollert keresnek, és fontos nekik a biztonság (indexek, dupla fék).
Bevezetés: A középkategória új trónkövetelője
Az elektromos rollerek piaca elképesztő ütemben fejlődik. Míg pár éve a 300W-os motor és a 20 km-es hatótáv volt a csúcs, ma már egyre többen keresik azokat a “mindenevő” gépeket, amelyek bírják a gyűrődést, elmennek egy egész héten egy töltéssel, és nem riadnak meg egy komolyabb emelkedőtől sem. Ebben a sűrű, középkategóriás mezőnyben, ahol olyan nevek, mint a KuKirin G2 MAX vagy a Joyor S10S versenyeznek, kell valami extrát nyújtani.
Az ANGWATT F1 NEW pontosan ebbe a szegmensbe érkezik, és nem is akárhogy. A gyártó fogta a kategória legfontosabb elvárásait – erő, hatótáv, kényelem – és mindegyikhez hozzáadott egy-egy modern, 2024-es elvárásnak megfelelő csavart. Papíron egy 1000W-os motor, egy masszív 18.2Ah akkumulátor és egy fejlett, olajos felfüggesztés már önmagában is jól hangzik, de az **ANGWATT F1 NEW** olyan extrákkal egészíti ki a csomagot, mint az NFC indítás és a teljes, irányjelzőkkel ellátott világítási rendszer.
De vajon mit jelentenek ezek a számok a mindennapi használatban? Valóban képes az **ANGWATT F1 NEW** megoldani a városi ingázás bosszantó problémáit? Ebben a részletes bemutatóban alkatrészeire bontjuk a gépet, és megnézzük, mit kínál ez az új versenyző a kategória csúcsáért folyó harcban.
Erő, ami nem ismer kompromisszumot: 1000W Motor és Új 29A Vezérlő
Az **ANGWATT F1 NEW** lelke a hátsó kerékagyba integrált, kefe nélküli Hall motor. A gyártó 1000W csúcsteljesítményt (Peak Power) ad meg, ami a gyakorlatban két dolgot jelent: sebességet és nyomatékot. A 40-50 km/h-s végsebesség bőven elegendő ahhoz, hogy a városi forgalom ritmusát tartsuk, sőt, legtöbbször gyorsabbak is legyünk vele, mint az autók. Ez a sebesség természetesen Magyarországon (és a legtöbb EU-s országban) közúton korlátozva használható, de a benne rejlő potenciál jelzi, hogy nem egy játékszerről van szó.
A puszta sebességnél azonban sokkal fontosabb a nyomaték, amit ez az 1000W-os motor biztosít. Az **ANGWATT F1 NEW** nem ijed meg az emelkedőktől. A specifikáció szerinti 25 fokos mászóképesség (ami egy igen meredek utcának felel meg) azt jelenti, hogy a legtöbb városi dombon, felüljárón erőlködés nélkül, a sebesség drasztikus csökkenése nélkül húz fel, még egy 100 kg feletti felhasználóval is. Ez a képesség óriási különbséget jelent a 350-500W-os rollerekhez képest, amelyek egy meredekebb hídon szinte megállnak alattunk.
Az erőt azonban uralni is kell. Az **ANGWATT F1 NEW** egy modern, 29 Amperes vezérlővel van felszerelve. Ez az alkatrész felel azért, hogy az akkumulátor ereje hogyan jut el a motorhoz. Míg a régebbi, olcsóbb vezérlők gyakran “rángatós”, hirtelen gázadást produkáltak, ez az új 29A-s egység sokkal stabilabb, finomabb indítást és egyenletesebb gyorsulást tesz lehetővé. Ez nemcsak kényelmesebb, de tartósabb is, mivel kevésbé terheli meg hirtelen az akkumulátort és a motort.
Hatótáv Pánik Nélkül: A 48V 18.2Ah Akkumulátor
Egy erős motor mit sem ér egy gyenge akkumulátorral. Szerencsére az **ANGWATT F1 NEW** ezen a téren sem spórolt. A gép egy masszív, 48 Volt feszültségű, 18.2 Amperóra kapacitású lítium akkumulátorcsomagot kapott. Ez összesen 873.6 Wattóra (Wh) energiát jelent, ami ebben az árkategóriában kiemelkedőnek számít. Ez az “A-kategóriás” (A-Grade) minősítésű cellákból álló telep biztosítja a gép lenyűgöző hatótávját.
A gyártó 50-70 kilométeres maximális futásteljesítményt ígér. Mint mindig, itt is fontos a kontextus: a 70 km-es érték valószínűleg egy 60 kg-os felhasználóval, sík terepen, 15 km/h-s “eco” módban, szélcsendben értendő. A sokkal reálisabb érték a “kb. 50 km”, ami azt jelenti, hogy egy átlagos 80-90 kg-os felhasználó, dinamikusabb városi közlekedés (sok megállás-elindulás, 25-30 km/h-s utazósebesség) mellett is biztonsággal számolhat 45-50 kilométerrel. Ez pedig a legtöbb ingázó számára azt jelenti, hogy nem kell minden este, sőt, talán még minden másnap este sem tölteni a rollert. Ez a szabadság az **ANGWATT F1 NEW** egyik legnagyobb vonzereje.
A teljes feltöltés a mellékelt EU-s töltővel körülbelül 8 órát vesz igénybe. Ez ideális éjszakai töltési ciklust tesz lehetővé: este feltesszük, reggelre pedig az **ANGWATT F1 NEW** készen áll egy újabb 50-70 kilométeres kalandra.
A Kényelem Forradalma: Olajos Felfüggesztés és 10″ Tömlő Nélküli Gumik
Hiába erős egy roller, ha a hírhedt magyar vagy kelet-európai utakon 10 perc alatt szétrázza az ember belső szerveit. A legtöbb roller kényelme a gumikon és a felfüggesztésen áll vagy bukik. Az **ANGWATT F1 NEW** pedig pontosan itt emelkedik ki a tömegből.
A gép teljes, azaz első és hátsó felfüggesztéssel is rendelkezik. A hátsó kerék egy masszív, dupla rugós lengéscsillapítót kapott, ami elnyeli az úthibák nagyobb ütéseit. Az igazi varázslat azonban elöl történik. Az **ANGWATT F1 NEW** nem egyszerű rugós villát kapott, hanem egy kombinált, “Front Oil + spring shock absorber” rendszert. Ez azt jelenti, hogy a rugó mellett egy olajos csillapítóegység (hasonlóan a motorkerékpárokhoz vagy autókhoz) is dolgozik a villa szájaiban. Míg a rugó elnyeli az ütést, az olajos “damping” rendszer megakadályozza a kellemetlen “pattogást”, és sokkal simábbá, kontrolláltabbá teszi az utazást. Ez a prémium funkció drasztikusan javítja a komfortot a macskakövön, a repedezett aszfalton vagy akár a földutakon.
A kényelmi csomagot a 10 colos tömlő nélküli (Tubeless) abroncsok teszik teljessé. Ezek a gumik több szempontból is jobbak, mint a hagyományos, belső gumis társaik. Egyrészt, mivel nincs belső, nincs, ami “kicsípődjön” egy nagyobb kátyúba hajtáskor (pinch flat), ami a rolleres defektek leggyakoribb oka. Másrészt, alacsonyabb nyomáson használhatók, ami tovább növeli a komfortot és a tapadást, jobban “ráterülnek” az úthibákra. Az **ANGWATT F1 NEW** ezzel a felfüggesztés-gumi kombinációval egy kategóriával feljebb pozicionálja magát kényelem terén.
Biztonság a Városi Dzsungelben: Dupla Fék és Indexek
A 40-50 km/h-s sebességhez komoly fékrendszer dukál. Az **ANGWATT F1 NEW** ezt a feladatot is komolyan veszi, és egy hármas fékrendszerrel védi a felhasználót. A gép elöl és hátul is mechanikus tárcsafékkel van felszerelve. A dupla tárcsafék nemcsak erősebb fékerőt biztosít, de redundáns is: ha az egyik fék bármilyen okból meghibásodna, a másik még mindig biztonságosan megállítja a rollert.
Ezt a mechanikus rendszert egy elektronikus fék (E-brake) egészíti ki. Ez a motorfék a fékkar behúzásakor aktiválódik, és a motort használja lassításra, ami nemcsak a fékbetéteket kíméli, de vészfékezésnél plusz lassítóerőt is ad. Ez a kombinált rendszer (“Dual Disc Brake + Electronic Brake”) garantálja a magabiztos megállást minden helyzetben.
Az **ANGWATT F1 NEW** másik kiemelkedő biztonsági újítása a teljes világítási rendszer. Az erős első fényszóró és a hátsó féklámpa mellett a roller kapott oldalsó “riding light”-ot (helyzetjelző fényeket) is, ami sötétben oldalról is láthatóvá teszi a gépet. A legfontosabb fejlesztés azonban az első és hátsó irányjelző (Front & Rear Turn Signals). Ez a funkció végre megoldja a rolleresek egyik legnagyobb problémáját: hogyan jelezzék kanyarodási szándékukat biztonságosan, a kormány elengedése nélkül. Egy forgalmas kereszteződésben ez a funkció életet menthet, és sokkal magabiztosabbá teszi a városi közlekedést.
Modern Kezelés: NFC Indítás és Integrált Kijelző
Az **ANGWATT F1 NEW** elhagyja a hagyományos kulcsos vagy sima gombos indítást, és egy sokkal modernebb megoldást kínál: az NFC indítást. A rollerhez két NFC kártya tartozik, és a gép csak akkor kapcsol be, ha az egyik kártyát a kormányon lévő integrált kijelző olvasójához érintjük.
Ennek két óriási gyakorlati haszna van. Az első a biztonság: a rollert nem lehet “csak úgy” bekapcsolni és elvinni. Ez egy sokkal hatékonyabb lopásgátló megoldás, mintha csak egy sima főkapcsolója lenne. A második a kényelem: nem kell kulcsokkal bajlódni, elég a kártyát (ami akár egy telefontokra is ragasztható) odaérinteni, és az **ANGWATT F1 NEW** máris indulásra kész.
Az integrált NFC központi képernyő (NFC center screen) emellett minden fontos adatot megjelenít: aktuális sebesség, akkumulátor töltöttségi szint, megtett távolság és valószínűleg a különböző sebességmódok. A gyártó kiemeli, hogy a kijelző “diverzebb beállításokat” is lehetővé tesz, ami arra utal, hogy a roller viselkedése (pl. gyorsulás, e-fék erőssége) valamennyire testre szabható.
Robusztus Felépítés és Praktikus Részletek
Az **ANGWATT F1 NEW** nem egy pehelysúlyú versenyző, és nem is annak szánták. A 27 kg-os nettó tömeg egyértelműen jelzi, hogy itt komoly anyagokról van szó. A váz vas és alumínium ötvözetéből készült, ami garantálja a masszív, nyeklés-mentes felépítést. Ez a robusztusság teszi lehetővé a 120 kg-os maximális teherbírást, így a roller nehezebb felhasználók vagy egy nehéz hátizsákkal ingázók számára is ideális.
A 27 kilós súly ugyanakkor kompromisszumot is jelent: ez nem az a roller, amit az ember lazán felkap a hóna alá, és felszalad vele a negyedikre vagy felviszi a buszra. Az **ANGWATT F1 NEW** egy “célbavezető” roller, amit arra terveztek, hogy A-ból B-be vigyen, nem pedig arra, hogy a tömegközlekedéssel kombinálják. Azonban rendelkezik egy gyorsan oldó összecsukó mechanizmussal, amellyel a kormányoszlop a fellépőre hajtható. Az összecsukott méret (117x70x55cm) lehetővé teszi, hogy egy autó csomagtartójában kényelmesen elférjen, vagy egy irodai íróasztal alatt tároljuk a nap folyamán.
Kinek ajánljuk a ANGWATT F1 NEW rollert?
Az **ANGWATT F1 NEW** egy rendkívül átgondolt csomagnak tűnik, amely a középkategória csúcsát célozza meg. Nem próbál meg a legkönnyebb vagy a leggyorsabb lenni, helyette a valós felhasználói igényekre ad intelligens válaszokat: kényelem, hatótáv és biztonság.
Kifejezetten ajánljuk az **ANGWATT F1 NEW** modellt:
- Hosszú távú ingázóknak: Az 50-70 km-es hatótáv és a kényelmes, olajos felfüggesztés ideálissá teszi azok számára, akik napi 10-20 kilométernél többet rollereznek.
- Rossz utakon közlekedőknek: Ha a napi útvonalad tele van repedezett aszfalttal, macskakővel vagy úthibákkal, az olajos első villa és a 10″-es tömlő nélküli gumik óriási megváltást jelentenek.
- Testesebb felhasználóknak: A 120 kg-os teherbírás és az 1000W-os motor gondoskodik arról, hogy a roller ne “haljon meg” egy 100 kg feletti vezető alatt sem, még emelkedőn sem.
- Biztonságtudatos rollereseknek: A dupla tárcsafék, a teljes világítás és főleg az első-hátsó indexek messze a kategória átlaga fölé emelik az **ANGWATT F1 NEW** biztonsági felszereltségét.
- Akik egy “autó-szerű” élményt keresnek: Az NFC indítás, a stabil vezérlő és a kényelmes futómű egy nagyon “felnőtt”, magabiztos közlekedési eszközzé teszik.
Kinek nem ajánljuk? Annak, aki egy pehelykönnyű, “last-mile” rollert keres, amit naponta többször fel kell cipelnie a lépcsőn. A 27 kg-os súly az erő és a hatótáv ára, amit meg kell fizetni.
Főbb tulajdonságok összefoglalva:
- Motor: 1000W csúcsteljesítményű (Peak Power) kefe nélküli Hall motor
- Akkumulátor: 48V 18.2Ah (873.6 Wh) lítium telep, A-kategóriás cellák
- Hatótáv: 50-70 km
- Végsebesség: 40-50 km/h
- Felfüggesztés: Elöl olajos + rugós, hátul dupla rugós
- Gumik: 10 hüvelykes, tömlő nélküli (Tubeless)
- Fékrendszer: Dupla mechanikus tárcsafék + Elektronikus fék (E-brake)
- Világítás: Fényszóró, oldalsó helyzetjelzők, hátsó féklámpa, és első-hátsó irányjelzők
- Indítás: NFC kártyás indítás (2 kártya mellékelve)
- Kijelző: Integrált központi kijelző
- Teherbírás: Max. 120 kg
- Súly: 27 kg (nettó)
- Váz: Vas + alumínium ötvözet, gyorsan összecsukható
- Vezérlő: Új típusú, 29A-es a sima indításért
A termék megvásárolható a Banggood áruházban a BOOSTF1NBFD kuponkóddal 162 048 Ft; cseh raktárból szállítva.
Vásárlás itt:
ANGWATT F1 NEW
Ez nem teszt, hanem termékbemutató, amit a forgalmazó által megadott adatok alapján írtunk.
Gyakori kérdések
K: Hogyan működik az NFC indítás az ANGWATT F1 NEW rollen?
V: A rollerhez 2 db NFC kártya tartozik. A gép bekapcsolásához és indításához az egyik kártyát a kormányon található központi kijelző olvasójához kell érinteni. Ez egy biztonságos, kulcs nélküli megoldás, ami megakadályozza az illetéktelen használatot.
K: Mennyi a valós hatótávja az ANGWATT F1 NEW rollernek?
V: A gyártó 50-70 km-t ad meg. A 70 km-es érték ideális “eco” módban értendő. Reálisan, normál városi használat mellett (dinamikusabb gyorsítás, 25-40 km/h sebesség, átlagos súlyú felhasználó) a stabil, 45-50 km-es hatótáv a valószínűsíthető.
K: Mit jelent, hogy az első felfüggesztés “olajos + rugós”?
V: Ez egy prémium felfüggesztési típus. A rugó elnyeli az úthibák okozta ütéseket, míg az olajos csillapítóegység (damping) megakadályozza, hogy a roller “pattogjon” az úton. Ez sokkal simább és kontrolláltabb futást eredményez, mint egy sima rugós megoldás.
K: Mennyire nehéz az ANGWATT F1 NEW? Könnyű felvinni a lépcsőn?
V: A roller nettó súlya 27 kg. Ez egy masszív, erős gép súlya. Nem ajánlott napi szintű lépcsőzésre vagy tömegközlekedési eszközökre való fel-le emelgetésre. Összecsukva autó csomagtartójában vagy liftben kényelmesen szállítható.
K: Milyen előnyei vannak a 10″-es tömlő nélküli (tubeless) gumiknak?
V: Két fő előnye van. Először is, sokkal kisebb a defekt esélye, mivel nincs belső gumi, ami “kicsípődhetne” egy kátyúban (pinch flat). Másodszor, általában kényelmesebb, jobb tapadást biztosító futást adnak, mivel némileg alacsonyabb nyomáson is használhatók.
K: Mennyi idő alatt tölt fel teljesen az ANGWATT F1 NEW?
V: A 18.2Ah akkumulátor teljes feltöltése a gyári töltővel körülbelül 8 órát vesz igénybe, ami ideális egy éjszakai töltéshez.
K: Mit jelent az 1000W “Peak Power” (csúcsteljesítmény)?
V: A csúcsteljesítmény az a maximális erő, amit a motor rövid ideig (pl. egy meredek emelkedőn vagy intenzív gyorsításkor) le tud adni. A folyamatos, névleges teljesítménye ennél alacsonyabb (jellemzően 600-800W között lehet ebben a kategóriában), de az 1000W-os csúcs garantálja a kiváló mászóképességet és a dinamikus gyorsulást.
K: Vízálló az ANGWATT F1 NEW? Használhatom esőben?
V: A gyártó leírása szerint az ANGWATT F1 NEW “javított vízállósággal” rendelkezik, de ez csak rövid távú, vészhelyzeti esőben való használatra jogosít fel. Nem szabad ismert esős napokon használni vagy vízbe meríteni, mert az az akkumulátor garanciájának elvesztésével jár. Tehát: fröccsenő vizet, kisebb esőt kibír, de nem vízálló.
K: Van az ANGWATT F1 NEW rollernek indexe (irányjelzője)?
V: Igen, és ez az egyik nagy előnye. Az ANGWATT F1 NEW elöl és hátul is rendelkezik irányjelzőkkel, ami a biztonságos városi kanyarodást és sávváltást segíti.
K: Mennyire legális ezzel közlekedni Magyarországon?
V: A 40-50 km/h-s végsebesség és az 1000W-os motorerő miatt az ANGWATT F1 NEW Magyarországon (és a legtöbb EU-s országban) jelenleg segédmotoros kerékpárnak minősülhet, amihez jogosítvány, biztosítás és bukósisak szükséges. A KRESZ szabályozás még nem egyértelmű, de a nagy teljesítmény miatt nem esik az “egyszerű” 300W-os rollerek kategóriájába.

















