Válassza az Oldal lehetőséget

Új csatornát indít a TV2

Hosszú távú stratégiai terv keretében nagy volumenű fejlesztést hajt végre, megújítja, egyben újabb csatornával bővíti kábelportfólióját a TV2 Csoport. Új műsorblokkokkal, saját gyártású tartalmakkal erősít a FEM3 és a PRO4, ősszel indul a SuperTV2 nevű prémium csatorna.
tv A nemzetközi médiavállalat részéről a magyar piacon az elmúlt időszak legnagyobb mértékű invesztíciójának célja, hogy egy 4 éves terv keretében, új stratégia mentén erősítse a TV2 Csoport piaci pozícióját.

A stratégiaváltás a TV2 Csoport hosszú távú stabilitását, a disztribúciós bevételek kiaknázásának lehetőségét szolgálja. Bizonyítja egyúttal a tulajdonosok elégedettségét a TV2 Csoport elmúlt féléves nézettségi eredményeivel és a programráfordítások hatékonyságával. Az invesztíció egyértelműen mutatja a ProSiebenSat.1 elkötelezettségét a hazai leányvállalat iránt valamint azt a tényt, hogy komoly potenciált látnak a hazai piacban és a TV2 márkában – mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója.

A fejlesztési terv első elemeként, a 2010-ben indult, elsősorban női célközönségnek szóló FEM3 és a 2011-ben indított, férfiakat megcélzó PRO4 mellé harmadikként egy általános szórakoztató, prémiumtartalmakat is kínáló csatorna sorakozik fel. A 2012 őszén, SuperTV2 néven induló televízióadó nagy költségvetésű, saját gyártású műsorokkal, premierfilmekkel és sorozatokkal várja nézőit. Ezek mellett az aktuális tévés trendeknek megfelelően, a TV2-n már megismert márkák kiterjesztése is látható lesz az új csatornán, illetve egyes műsorok a TV2-es premier előtt kerülnek képernyőre.

Az invesztíció fontos része, hogy mind a TV2, mind a SuperTV2 ősztől HD minőségben sugároz.

Forrás: tv2.hu