Válassza az Oldal lehetőséget

Megint maga üzemelteti telefonos ügyfélszolgálatát a MÁV-START

Megint maga üzemelteti telefonos ügyfélszolgálatát a MÁV-START

Évente egymillió hívás, harmincezer e-mail, a nap huszonnégy órájában biztosított elérhetőség, belföldi és nemzetközi vasúti utazási információk; ezzel jellemezhetnénk a MÁVDIREKT-et, a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálatát.Call-Center-Girl-3

A vasúttársaság 2005 óta biztosítja az utazóközönségnek a központosított telefonos elérhetőséget, melyet januártól ismételten saját maga üzemeltet Szolnokon. Új szolgáltatásként az előre nem várt, havaria eseményekről is közvetlenül informál a MÁVDIREKT, a hívásindítás után azonnali, automata hangbemondás alapú tájékoztatást biztosít, röviden összefoglalva a közlekedésben bekövetkezett változásokat.

Csomagkövetés (1Tracking)

Partnereink

Partnereink

Csomagkövetés

Másold be a csomagszámot, és nyomd meg a mehet gombot!

Vásárlási segédlet

igyvasarolj2