![BlitzWolf BW-WA3 Pro – hangszóró 120 wattal és kuponnal BlitzWolf BW-WA3 Pro – hangszóró 120 wattal és kuponnal](https://i3.wp.com/imgaz.staticbg.com/images/oaupload/banggood/images/A9/B4/e43ac194-ce2d-4aed-9aea-052137e3ce3d.jpg.webp?w=150&resize=150,150&ssl=1)
Kínában a dobogó csúcsán a Xiaomi!
![Kínában a dobogó csúcsán a Xiaomi!](https://www.hoc.hu/wp-content/uploads/2019/09/hirek_2019_szeptember_idc1.png)
Az idei év második felében a hordható eszközök piacán lett meg a vezető hely.
Az IDC által kiadott statisztikák szerint Kínában brutális módon bővül a hordható eszközök piaca. Az idei második negyedévben 34,3 százalékos növekedést mértek az előző év azonos időszakához képest, ez számszerűleg 23,07 millió darab eladott eszközt jelent. Ezek között vannak a különböző hordható okoseszközök, de például a fülhallgatók is. Előbbiek, vagyis az intelligens eszközök 45 százalékos bővülést értek el. Azoknak az okos eszközöknek, amik nem képesek harmadik fél alkalmazásait futtani “csak” 31,9 százalékkal nött az eladott darabszáma. A leginkább azonban a fülhallgatók piaca bővült, itt a növekedés 113 százalékos.
Ha a őiaci részesedést tekintjük, akkor az első helyen a Xiaomi végzett, igaz az előnye nem túl meggyőző a Huaweihez képest. Az első helyhez most 22,9 százalék, míg a másodikhoz 22 százalék kellett. A harmadik helyen az Apple 13,8 százalékkal, nyegyedik és ötödik helyen pedig a kínai BBK és a Qihoo360 állnak.