Válassza az Oldal lehetőséget

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F bringa

Az ADO A20F megújult idén, nem is kicsit!

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F bringa

A forgalmazó tegnap hívta rá fel a figyelmemet, hogy itt az ADO A20F, az új Fat bike, érdemes megnézni. Én nevetve kérdeztem tőle, hogy mitől új az A20F, amikor 2 éve teszteltem? Ő azt válaszolta, hogy ez nem az A20F, hanem az A20F Beast! Vagyis magyarul az A20F bestia (vadállat)!

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 1

Na, erre jobban megnéztem az Beastet, és iderült, hogy több ponton is komoly változtatásokat eszközölt a gyártó, amitől nem kicsit javult a megítélése a szememben. Nem csupán egy szerény ráncfelvarrást kapunk, annál sokkal több, sokkal jobb érkezik.

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 2

A motor 250 wattos, de 500 watt a csúcsnyomaték, azonban ez nem jelent komoly változást az elődhöz képest. Az sokkal inkább, hogy az A20F megkapta az ADO új elektromos rendszerét, ami két komoly változást jelent az elődmodellhez képest.

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 3

Az egyik az ADO applikáció, ami eddig egyetlen ADO bringánál lett/lesz elérhető, az idei év másik újdonságánál, az Air-nél. Ez egy Bluetooth kapcsolaton keresztül kommunikáló egységet jelent a bringába építve, és persze mellé a telefonos applikációt, amin keresztül az adatokat lekérdezhetjük. Ezen kívül az app alkalmas lesz a navigációra is, és arra is, hogy a bringát távolról lezárjuk vagy kinyissuk (ez gondolom a rásegítést ki- illetve bekapcsolását jelenti, nem egy fizikai zárat).

A másik érdekesség, hogy a pedálszenzor immár a múltté, az A20F Beast is nyomatékszenzort kapott, ami eddig csak a felsőkategóriás kerékpároknál volt elérhető. A nyomatékszenzoros bringák képviselik manapság a legfelső osztályt, itt a motor nem attól függően kapcsol be, hogy tekerjük a pedált vagy sem. Ha elindulunk, elkezdjük a pedált tekerni lényegében azonnal kapunk rásegítést, és ennek a rásegítésnek a mértéke dinamikusan változik attól függően, hogy mekkora erővel kell tekernünk. Minél nagyobb az általunk befektetett erő, annál nagyobb a rásegítés mértéke.

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 4

Nem az elektromos rendszerhez tartozik, de komoly fejlesztésnek gondolom, hogy elfelejthetjük végre az egy munkahengeres csikorgó tárcsafékeket is, a Beast immár hidraulikus fékekkel rendelkezik, ami nagyon komoly változást jelent a kényelem és a biztonság terén.

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 5

Jól látható, hogy az ADo egy felsőbb kategória felé törekszik. Az olcsó, de még használható bringák egyre kevésbé képzik a portfólió részét. A változás jele a tavaly nálam is járt D300-as sorozat megjelenése indította el, idén jött az ultra-könnyű Air, és most itt a Beast is, de gyanítom, hogy az A20-at, a vásori bringát is megkapjuk majd új műszaki tartalommal.

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 6

Sajnos a magasabb minőség magasabb árat is eredményez. Az A20F Beast a GKBADOBEAST kuponkóddal most 606 000 Ft, igaz, ebben az árban egy második akkucsomag is benne van, ami azért nem kis érték. Szóval az egyik szemem sír, a másik nevet, mert az általam nagyon kedvelt ADo immár egy erősebb kategóriában is vitézkedik, nem is rossz árakon!

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa 7

Ha megtetszett a bringa, akkor EU raktárból veheted meg. Ne felejtsd a fenti kuponkódot felhasználnni! Vásárlás itt:

ADO A20F Beast

A szerzőről

s3nki

A HOC.hu oldal tulajdonosa. Több száz cikk, és több ezer hír szerzője. A különböző online felületeken kívül írt a Chip Magazinba, és a PC Guruba is. Egy ideig saját PC-s boltot vezetett, éveken át dolgozott üzletvezetőként, szervizvezetőként, rendszergazdaként az újságírás mellett.