Válassza az Oldal lehetőséget

3D-ben (is) élvezhető a Shrek sorozat befejező része

HP technológiával készült a „Shrek a vége, fuss el véle” 3D-s változata.

 

A HP technológia erejét és a DreamWorks kreativitását ötvözve született meg a Shrek sorozat utolsó részének, a „Shrek a vége, fuss el véle” 3D-s változata, amelyet a nyáron mutatnak be az európai mozik.  A negyedik Shrek filmben használt technológiák:  HP Z800 Workstations, HP ProLiant blade servers, HP Halo Telepresence Solutions, HP StorageWorks Enterprise Virtual Array, HP StorageWorks X9000 Network Storage Systems és HP DreamColor displays.
A „Shrek a vége, fuss el véle” elkészítéséhez 76 terabyte adatra és több mint 46 millió munkaórára volt szükség, míg a sorozat első részéhez elegendő volt 6 terabyte adat és 5 millió óra.

Érdekességek a filmből:

  •  A bestia Fiona hajának kialakítása kilenc hónapig tartott.
  • Shrek több mint 2 méter magas, 22 foga van, a tenyere pedig 34,3 cm, a láb mérete pedig Shaquille O’Neal-éhoz hasonlít.
  • Rumpel 4 különböző parókát visel a filmben: üzleti, beszédmondó, mérges és győzelmi parókát.
  • Rumpel lábfeje akkora, mint egy 2-3 éves gyereké.
  • Az ogrék és boszorkányok ütközete motion-capture techikával készült.  Három, több mint 22 év harcművészeti tapasztalattal rendelkező színész modellezte le a jelenetet.
  • 65 jelenetet írtak és rendeztek meg a filmkészítés során. A végleges változatba 32 került.
  • A „Shrek a vége, fuss el véle” csapata 74.016 különböző ogre alakot készített, amiből 51-et használtak fel.
  • 430 boszorkány van a táncparketten és erkélyeken, amikor Shreket Rumpel elé viszik.
  • Az ogrék táncának alapját egy 12 fős profi tánccsapat videója adta. Micheal Rooney és fia volt a jelenet koreográfusa.
  • Fiona öreg kastélyszobájában 449.166 porszem száll a levegőben.

A szerzőről

Exit mobile version