A Telekom új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert vezet be
A Magyar Telekom olyan fejlett, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszert vezet be, amely megbízható működésével biztosítja az ügyfélélmény jelentős minőségi javulását és az eddiginél hatékonyabb ügyfélkiszolgálást.
Az integrált rendszer indításához szükséges informatikai átállás és adatmigráció miatt 2013. április 17. és 21. között egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők a Telekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen. Április 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak. A tervezett rendszerindítás zökkenőmentes lebonyolítása érdekében a Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor 2013. júliusban és októberben is. A Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások zavartalanul működnek az átállás ideje alatt is, a rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem. Az új ügyfélkiszolgáló rendszer indításával kapcsolatos tudnivalókról a Telekom több kommunikációs csatornán keresztül is tájékoztatja ügyfeleit. [Telekom]