Válassza az Oldal lehetőséget

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa

Az ADO A20F megújult idén, nem is kicsit!

Már a gyártója szerint is egy vadállat Az ADO A20F Beast bringa

A forgalmazó tegnap hívta rá fel a figyelmemet, hogy itt az ADO A20F, az új Fat bike, érdemes megnézni. Én nevetve kérdeztem tőle, hogy mitől új az A20F, amikor 2 éve teszteltem? Ő azt válaszolta, hogy ez nem az A20F, hanem az A20F Beast! Vagyis magyarul az A20F bestia (vadállat)!

Na, erre jobban megnéztem az Beastet, és iderült, hogy több ponton is komoly változtatásokat eszközölt a gyártó, amitől nem kicsit javult a megítélése a szememben. Nem csupán egy szerény ráncfelvarrást kapunk, annál sokkal több, sokkal jobb érkezik.

A motor 250 wattos, de 500 watt a csúcsnyomaték, azonban ez nem jelent komoly változást az elődhöz képest. Az sokkal inkább, hogy az A20F megkapta az ADO új elektromos rendszerét, ami két komoly változást jelent az elődmodellhez képest.

Az egyik az ADO applikáció, ami eddig egyetlen ADO bringánál lett/lesz elérhető, az idei év másik újdonságánál, az Air-nél. Ez egy Bluetooth kapcsolaton keresztül kommunikáló egységet jelent a bringába építve, és persze mellé a telefonos applikációt, amin keresztül az adatokat lekérdezhetjük. Ezen kívül az app alkalmas lesz a navigációra is, és arra is, hogy a bringát távolról lezárjuk vagy kinyissuk (ez gondolom a rásegítést ki- illetve bekapcsolását jelenti, nem egy fizikai zárat).

A másik érdekesség, hogy a pedálszenzor immár a múltté, az A20F Beast is nyomatékszenzort kapott, ami eddig csak a felsőkategóriás kerékpároknál volt elérhető. A nyomatékszenzoros bringák képviselik manapság a legfelső osztályt, itt a motor nem attól függően kapcsol be, hogy tekerjük a pedált vagy sem. Ha elindulunk, elkezdjük a pedált tekerni lényegében azonnal kapunk rásegítést, és ennek a rásegítésnek a mértéke dinamikusan változik attól függően, hogy mekkora erővel kell tekernünk. Minél nagyobb az általunk befektetett erő, annál nagyobb a rásegítés mértéke.

Nem az elektromos rendszerhez tartozik, de komoly fejlesztésnek gondolom, hogy elfelejthetjük végre az egy munkahengeres csikorgó tárcsafékeket is, a Beast immár hidraulikus fékekkel rendelkezik, ami nagyon komoly változást jelent a kényelem és a biztonság terén.

Jól látható, hogy az ADo egy felsőbb kategória felé törekszik. Az olcsó, de még használható bringák egyre kevésbé képzik a portfólió részét. A változás jele a tavaly nálam is járt D300-as sorozat megjelenése indította el, idén jött az ultra-könnyű Air, és most itt a Beast is, de gyanítom, hogy az A20-at, a vásori bringát is megkapjuk majd új műszaki tartalommal.

Sajnos a magasabb minőség magasabb árat is eredményez. Az A20F Beast a GKBADOBEAST kuponkóddal most 606 000 Ft, igaz, ebben az árban egy második akkucsomag is benne van, ami azért nem kis érték. Szóval az egyik szemem sír, a másik nevet, mert az általam nagyon kedvelt ADo immár egy erősebb kategóriában is vitézkedik, nem is rossz árakon!

Ha megtetszett a bringa, akkor EU raktárból veheted meg. Ne felejtsd a fenti kuponkódot felhasználnni! Vásárlás itt:

ADO A20F Beast

A szerzőről

A HOC.hu oldal tulajdonosa. Több száz cikk, és több ezer hír szerzője. A különböző online felületeken kívül írt a Chip Magazinba, és a PC Guruba is. Egy ideig saját PC-s boltot vezetett, éveken át dolgozott üzletvezetőként, szervizvezetőként, rendszergazdaként az újságírás mellett.

Exit mobile version