Válassza az Oldal lehetőséget

Kukirin V1 Pro – stílusos, nyomatékszenzoros, olcsó bringa egy roller áráért

Kukirin V1 Pro – stílusos, olcsó bringa egy roller áráért

A Kukirin V1 Pro egész különleges lett, több ok miatt is.

Kukirin V1 Pro – stílusos, olcsó bringa egy roller áráért

A Kugoo úgy tűnik új fejezetet akar nyitni az életében azzal, hogy a nevet Kugoo Kirinről KuKirin-re cserélte. Már a legutóbb tesztelt KuKirin roller is bazi jól sikerült (annyira jól, hogy a szeretett Laotie rolleremnek mennie kell), erre most itt egy kerékpár, ami kicsi, aranyos, egészen egyedi külsőt kapott és az ára, most kapaszkodjatok meg, csak 198 ezer forint. Ez konkrétan egy közepes roller ára, amiért most bringát vehetsz.

Persze van azért egy-két olyan momentum, ami miatt szívhatjuk a fogunkat, de szerintem nem érdemes, azt is elmondom miért. A Kukirin V1 Pro egy tipikus városi bringa. Munkába tekerni, bevásárolni, hasonló feladatokra tökéletes. Vékony a gumi, ezzel lazán mehetsz elektromos rásegítés nélkül is, maximum akkor kell rákapcsolni az áramot, ha mondjuk nagyobbat akarsz gyorsítani vagy kell egy kis segítség dombra fel.

Kukirin V1 Pro Electric Bike 20in Tires 48V 350W Motor 45km/h Max Speed 7.5Ah Battery 45km Range Dual Disc Brake + E Brake

A motor teljesítménye egész jó, hiszen 350 wattot tud, a gyártó zárójelbe még oda teszi, hogy peak 750 W, de ezzel én annyira nem foglalkoznék. Maradjunk abban, hogy 350- és elégedettek leszünk, főleg, hogy normális, 35 Nm-es nyomaték jár hozzá. Ami sován’ka az akkumulátor, ez mindössze 7,5 Ah kapacitású. Ebből is látszik, hogy ezt a bringát nem arra tervezték, hogy hosszú kilométereket tegyünk meg tisztán elektromos hajtással. Erős pozitívum azonban, hogy a gyártó oldalán 21 kilogrammos tömeg van feltüntetve, ami megint nem egy tipikus elektromos kerékpárokhoz tartozó tömeg, inkább a rollerek szoktak ilyen súllyal rendelkezni.

Kukirin V1 Pro Electric Bike 20in Tires 48V 350W Motor 45km/h Max Speed 7.5Ah Battery 45km Range Dual Disc Brake + E Brake

Érdekesség még, hogy a hagyományos futkosós bringákhoz hasonlóan nincs váltó rajta. Ez a váltó hiány is lehetne negatívum, de sok esetben teljesen felesleges dolog ez is. Csak nézd meg az utóbbi bringatesztemet az ADO Air-rel, az egy prémium kerékpár még sincs rajta váltó, és véleményem szerint nem is kell rá. Viszont, az ADO, ahogy a KuKirin is nyomatékszenzoros, így a relatív kicsi akku kapacitás mellett is elérhető relatív nagy hatótáv. A KuKirin esetén a gyártó 45 kilométert ad meg.

Kukirin V1 Pro Electric Bike 20in Tires 48V 350W Motor 45km/h Max Speed 7.5Ah Battery 45km Range Dual Disc Brake + E Brake

Ami örvendetes, hogy van rajta csomagtartó gyárilag, nem csak hátul, hanem elől is. Sőt, elől egy kis kosarat is találunk, szóval ez is azt mutatja, hogy tökéletes lesz elszaladni pl. a piacra. Összességében azt gondolom, hogy ez egy nagyon jól eltalált és főképp egy hiánypótló kerékpár. Pont annyit tud, pont annyi képessége van, ami a kényelmes városi közlekedéshez elegendő, az elektromos hajtással pedig csak egy “kis” pluszt tettek a csomagba. 200 ezer alatt kapunk elektromos hajtás, két tárcsaféket plusz elektromos féket, csomagtartókat és ráadásként egy rém aranyos formát.

Kukirin V1 Pro Electric Bike 20in Tires 48V 350W Motor 45km/h Max Speed 7.5Ah Battery 45km Range Dual Disc Brake + E Brake

Ha megtetszett, akkor természetesen EU raktárból veheted meg. Használd a 7LXJZFU1 kuponkódot az alábbi hivatkozáson:

Kukirin V1 Pro elektromos kerékpár

A szerzőről

s3nki

A HOC.hu oldal tulajdonosa. Több száz cikk, és több ezer hír szerzője. A különböző online felületeken kívül írt a Chip Magazinba, és a PC Guruba is. Egy ideig saját PC-s boltot vezetett, éveken át dolgozott üzletvezetőként, szervizvezetőként, rendszergazdaként az újságírás mellett.