Válassza az Oldal lehetőséget

A Google lenyomta a Microsoftot!

A brit Millward Brown piackutató cég felmérése szerint a Google a 2007-es év legerősebb márkaneve.

A 2006-os lista élén a Microsoft volt megtalálható, miközben a Google csupán a hetedik helyen szerénykedett. Az informatika gyors fejlődését és folyamatos változását mi sem bizonyítja jobban, hogy egy év alatt gyökeres változás állt be az előbb említett két cég márkanevének megítélésében. A Microsoft a képzeletbeli dobogó aljára esett vissza, miközben a Google megduplázta a tavalyi eredményt, így rögtön az élre ugrott.

A Google lenyomta a Microsoftot!

  1. Google — 66,4 milliárd USD
  2. General Electric — 61,9 milliárd USD
  3. Microsoft — 55 milliárd USD
  4. Coca-Cola — 44,1 milliárd USD
  5. China Mobile — 41,2 milliárd USD
  6. Marlboro — 39,2 milliárd USD
  7. Wal-Mart — 36,9 milliárd USD
  8. Citi — 33,7 milliárd USD
  9. IBM — 33,6 milliárd USD
  10. Toyota — 33,4 milliárd USD

A szerzőről