Válassza az Oldal lehetőséget

Második alkalommal díjazzák a HP kiváló támogatási gyakorlatát

Második alkalommal díjazzák a HP kiváló támogatási gyakorlatát

Második alkalommal díjazzák a HP kiváló támogatási gyakorlatátA HP immár második alkalommal részesült a rangos elismerésben. 

A rangos, független szakmai elismerés odaítélését a telefonos támogatás, a hibaelhárítási és webes szolgáltatások átfogó vizsgálata előzte meg. A TSIA auditorai közel 300 szempont alapján hasonlították össze a bevált iparági gyakorlattal a HP által nyújtott támogatást (pl. vezetői elkötelezettség, tehetségmenedzsment, támogatási eszközök és technológia, működési mérőszámok), és olyan alapelemeket is értékeltek, mint a stratégia, a marketing, a hagyományos és az önkiszolgáló támogatás és hibaelhárítás. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy elismerték folyamatos törekvésünket az ügyfeleinknek nyújtott támogatás tökéletesítésére” – jelentette ki Joan Cañigueral, a HP EMEA Képalkotási és nyomtatási divíziójának ügyféltámogatási alelnöke.

„A HP egyértelműen kiválóságra törekszik. Ez mind az auditálás során szerzett benyomások, mind pedig az elért eredmények alapján nyilvánvaló” – nyilatkozta Thomas W. Pridham, a TSIA Szervezetfejlesztési szolgáltatásokra szakosodott részlegének alelnöke és ügyvezetője. „Az ’Excellence in Service Operations’ tanúsítás tovább segíti a HP-t az ügyfeleknek tett ígéretei teljesítésében.” A TSIA ellenőrei alaposan megvizsgálták a HP vállalatirányítási szabályait és eljárásait, és a döntés előtt egy több mint 20 év szakmai tapasztalattal rendelkező auditorokból álló testület szigorú helyszíni ellenőrzésnek vetette alá a szervezetet. A szerviz és a támogatás mind az üzleti, mind pedig a magánfelhasználók számára fontos tényező a számítógép- és perifériavásárlásnál – a díj ékesen bizonyítja a HP töretlen elkötelezettségét, hogy mindenkor tökéletes ügyfélélményt nyújtson számukra.  

TSIA_StarAward_2011_sm

A TSIA-ról

A Technology Services Industry Association (TSIA) a technológiai szolgáltatások szegmensének fejlesztésére létrejött szervezet. A technológiai szolgáltatásokat nyújtó szervezetek cégmérettől függetlenül világszerte igénybe veszik a TSIA világszínvonalú benchmarking és kutatási szolgáltatásait, kivételes szakértői hálózatát, képzési lehetőségeit és rangos tanúsítási és díjprogramjait. A szolgáltatási üzletág valódi kihívásaira reagáló programjaival és szolgáltatásaival a TSIA segít az üzleti vezetőknek szinten tartani felkészültségüket és bennmaradni a szakma vérkeringésében. A TSIA tagjai között megtalálhatók a világ legnagyobb technológiai cégei valamint négy fontos piac – a vállalati IT és távközlés, az otthoni technológiák és szolgáltatók, az egészségügy és az egészségügyi informatika, valamint az ipari automatizáció – innovatív kis- és középvállalatai is.

Forrás: Sajtóközlemény