Válassza az Oldal lehetőséget

Az NVIDIA PhysX-re alapoz a Futuremark Games Studio

Az NVIDIA-val szoros együttműködésben készíti első játékát a Futuremark Games Studio.

A Shattered Horizon hivatalos bemutatójára a múlt hónapban lebonyolított lipcsei Games Convention rendezvényen került sor: a többjátékos módra kihegyezett FPS különleges helyszínnel kápráztatja el a fragvadászokat, hiszen az űrben — a Föld és a Hold között –, zéró gravitáció mellett vadászhatják majd le virtuális ellenségeiket. A Futuremark Games Studio fejlesztői természetesen minden eddiginél szebb és látványosabb grafikai megjelenítésről csacsognak, mindezt a PhysX “bevonásával”.

Az NVIDIA PhysX-re alapoz a Futuremark Games Studio

Annak ismeretében, hogy a játék az NVIDIA technológiájára alapoz, valamint az, hogy a játék indításakor a már jól ismert “NVIDIA – The way it\\”s meant to be played” logó is felbukkan, nem kell ahhoz nagy jóstehetség, hogy sejtsük, minden bizonnyal a GeForce-ok jobban teljesítenek majd a Shattered Horizon benchmarkjában, mint elsőszámú kihívói, az ATI Radeonok.

Az NVIDIA PhysX-re alapoz a Futuremark Games Studio

Az NVIDIA PhysX-re alapoz a Futuremark Games Studio

A szerzőről