Válassza az Oldal lehetőséget

Új tesztprogram közeleg: Rydermark 2006

Néhány héten belül debütálhat egy még ismeretlen fejlesztőcsapat új tesztprogramja a Rydermark 2006.

Sajnos pontosan még nem tudni, hogy ez egy játék lesz-e és tesztprogramként is felhasználható, de a lényeg, hogy ismét bővülni látszik a paletta, és reméljük, hogy nem egy újabb szintetikus, semmire sem jó tesztprogrammal (lásd: 3DMark) leszünk gazdagabbak. Az ígéretek szerint a program a következő tulajdonságokkal bír majd:

  • Pixel shader 2.0/3.0
  • Többmagos processzorok támogatása
  • Parallax Occlusion Mapping
  • 64-bites High Dynamic Range Lighting (HDR) támogatás élszűréssel
  • Soft shadows (szebb, finomított árnyékolás látható például a The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay c. játékban)
  • Intenzív GPU gyorsítású részecske rendszer (robbanások)
  • Teljes képernyős motion blur (mozgás-elmosás) effekt
  • Nagyfelbontású textúrák

Látható, hogy több olyan érdekesség is található benne, mint pl. a Parallax Occlusion Mapping (POM), amelynek segítségével háromdimenziós hatást kölcsönöznek síkban megrajzolt felületeknek, hogy azok hasonlítsanak a valódi térbeli formákhoz.

j tesztprogram közeleg Rydermark 2006

 

Hogy mindez igaz lesz-e azt megtudhatjuk néhány héten belül, de addig is számos részlet kerül majd napvilágra. Az egyetlen kép, amit már megtekinthetünk alább látható.

j tesztprogram közeleg Rydermark 2006

A szerzőről