Válassza az Oldal lehetőséget

Külön SLI-profil a COD 4 és UT3 demók számára

Mindössze egy xml fájlt kell a megfelelő helyre bemásolni.

Még mielőtt azonban részletesebben is belemennénk az SLI mód előcsalogatásába, fontos megjegyezni, hogy a két játék kipróbálható verziójához a 163.75-ös meghajtót ajánlja a gyártó. A driver feltelepítése nélkül ne is kezdjünk neki a játékoknak!

Az SLI rendszert üzemeltető felhasználók bizonyára észrevették — vagy nem –, hogy bizony a kétkártyás működés egyik demóban sem működik. A gyártó nekik kedveskedik ezzel az .xml fájllal, amely ugyan egyelőre külön tölthető le, a következő Forceware azonban már alapból tartalmazni fogja.

A kérdéses fájl telepítése kétféle módon történhet, attól függően, hogy milyen operációs rendszert használunk. Fontos, hogy a linken nvapps.xm_-ként szerepel a fájl, amelyet letöltést után rögtön át kell nevezni nvapps.xml-re! Csak ezután kezdjünk neki az alábbi mókának!

Windows XP esetén:

  1. Távolítsd el az előző meghajtót!
  2. Kezdj neki a 163.75-ös Forceware telepítésének!
  3. Miután kicsomagolta az összes fájlt a telepítő, állítsd meg a folyamatot! (Tovább helyett Mégse gombra kell kattintani)
  4. Cseréld ki a meghajtó könyvtárában található nvapps.xm_ fájlt a fent linkelt és nvapps.xml-re átnevezett fájllal!
  5. Futtasd a Setup.exe-t a meghajtó könyvtárából, hogy befejezhesd a driver telepítését!
  6. Nyisd meg az NVIDIA Vezérlőpultot!
  7. Zárd be az NVIDIA Vezérlőpultot és máris indíthatod a COD 4 vagy UT3 demóját!

Windows Vista esetén:

  1. Telepítsd a 163.75-ös meghajtót!
  2. Cseréld ki a C:\Windows\System32 könyvtárban lévő nvapps.xml fájlt a hírben linkelttel!
  3. Töröld a C:\ProgramData\NVIDIA rejtett könyvtárból az nvapps.xml fájlt!
  4. Nyisd meg az NVIDIA Vezérlőpultot!
  5. Zárd be az NVIDIA Vezérlőpultot és máris indíthatod a COD 4 vagy UT3 demóját!

Akinek sikerült a fenti trükközés, és valóban működik az SLI, az rögtön neki is láthat az Unreal Tournament tesztelésének. Előtte azonban a játék egyik fájlját is módosítani kell, ugyanis a fejlesztők 60 képkocka/s limitet határoztak meg a demó számára. Ennek kiütéséhez az alábbi lépéseket szükséges megtenni:

  1. Nyisd meg a \Users\FelhasználóNév\Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config könyvtárban lévő UTEngine.ini fájlt!
  2. Állítsd “False”-ra a SmoothFrameRate sort!

A szerzőről