Válassza az Oldal lehetőséget

Sikeres a virtuális ügyintézési rendszer Dániában

Sikeres a virtuális ügyintézési rendszer Dániában

Újabb Onlinet ügyfélhívó rendszert vásárolt a dán önkormányzat, hogy egy további városában működtethessen virtuális ügyintézést. Még 2010 májusában avatták fel Guldborgsund-ban Európa első távoli, azaz virtuális ügyfélszolgálati irodáját, s a sikeres, közös munka most folytatódik.

Sikeres a virtuális ügyintézési rendszer Dániában

Mivel több ügyfélszolgálati iroda működése is veszteségessé vált a magas kiadások és a néhol alacsony számú lakosság miatt, viszont a dán önkormányzati irányelvek alapján minden polgár jogosult a lakóhelyén a legjobb szolgáltatásokra, ezért a tartomány vezetése két kihívással szembesült egyszerre. Hogyan nyújthatnak továbbra is magas színvonalú szolgáltatást helyi szinten, miközben csökkentik a kiadásokat és racionalizálják a munkaerő elosztást?

A válasz nem sokáig váratott magára, s 2010 májusában a világ négy kontinensén jelen lévő, garázscégből indult Onlinet-tel való együttműködés gyümölcseként megnyitott Európa első távoli, azaz virtuális ügyfélszolgálati irodája. A projektben akkor három község vett részt, s a februári telepítés után négyre bővül a kör.

„A virtuális ügyintézés dániai sikere bizonyítja, hogy nem szabad leragadni a döcögve, veszteségesen működő irodáknál, nyitni kell az új, innovatív megoldások felé. A kitűnő fogadtatás révén már Magyarországon is van példa az ügyintézés ezen formájára, 2011 októberétől ugyanis az AEGON Magyarország is alkalmazza az innovatív szolgáltatást. Bízunk benne, hogy egyre többen figyelnek fel arra, hogy vannak hatékonyabb és költségkímélőbb megoldások is az ügyintézés terén.” – mondta el Pénzes László, az Onlinet Kft. export piac fejlesztési vezetője.

A távoli ügyintézés kulcsa a technikai háttérben rejlik. Mind a központi, mind a távoli ügyfélszolgálatokon Onlinet ügyfélhívó rendszer működik, melynek segítségével a betérő ügyfelek kiválasztják a kívánt szolgáltatást. A központban helyet foglaló ügyintézők egy speciális szoftver segítségével látják a helyi és távoli irodákban várakozó ügyfelek számát, és ezzel bonyolítják le azok behívását is. A lakosok a virtuális irodákban egy kamera és egy LCD képernyő előtt ülve beszélhetik át problémáikat, elintézendő ügyeiket az akár több tíz vagy száz kilométerre lévő ügyintézőkkel. Távolságtól és településtől függetlenül, kényelmesen, lakóhelyük irodájában ülve intézhetik ügyeiket, kellemes, modern környezetben.

Forrás: Sajtóközlemény